آخرین آمار کرونا ۲۵ اسفند ۹۹ / ۱۰۰ فوتی و ۷۹۸۰ مبتلای جدید

آخرین آمار کرونا 25 اسفند 99 از فوت 100 نفر دیگر و شناسایایی 7 هزار و 980 مورد ابتلای جدید خبر می دهد. طبق آنچه از الگوی جهشی این ویروس قابل ارزیابی است شیوع آن بستگی به میزان آزادی در رفت و آمد و تجمعات بستگی دارد

به گزارش رصد روز ، آخرین آمار کرونا ۲۵ اسفند ۹۹ از فوت ۱۰۰ نفر دیگر و شناسایایی ۷ هزار و ۹۸۰ مورد ابتلای جدید خبر می دهد. متأسفانه تعداد قربانیان کشور بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ را باز هم نگران کننده نشان می دهد. طبق آنچه از الگوی جهشی این ویروس قابل ارزیابی است شیوع آن بستگی به میزان آزادی در رفت و آمد و تجمعات بستگی دارد. سطح نفوذ این ویروس که به راحتی از فردی به فرد دیگر منتقل می شود نشان می دهد که این ویورس متأسفانه در کشورمان شیوع قابل توجهی نسبت به جمعیت دارد. نگرانیها برای تجمعات چهارشنبه سوری و خرید ایام عید مطمئناً این آمار را تقویت می کند و باید برای ان فکر چاره کرد.

 

آخرین آمار کرونا ۲۵ اسفند ۹۹

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی ۷۹۸۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا، گفت: همچین در شبانه روز گذشته متاسفانه ۱۰۰ تن از مبتلایان به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایسنا، دکتر سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۹۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۶۳ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود:  مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۷۵۴ هزار و ۹۳۳ نفر رسید.

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۳۳۰ نفر رسید.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۴۹۹ هزار و  ۳۰۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: سه هزار و ۸۳۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته وی، تا کنون ۱۱ میلیون و ۷۸۱ هزار و ۳۱۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار