آخرین آمار کرونا ۲۷ اسفند ۹۹ / ۶۵ فوتی و ۷۸۰۲ مبتلای جدید

آخرین آمار کرونا 27 اسفند 99 حکایت از شناسایی 7802 مبتلای جدید در کشور دارد. در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند

به گزارش رصد روز ، آخرین آمار کرونا ۲۷ اسفند ۹۹ حکایت از شناسایی ۷۸۰۲ مبتلای جدید در کشور دارد. بررسی ها نشان می دهد که تاکنون نسبت به سال قبل حجم مسافرتهای نوروزی با وجود همه تأکیدات افزایش پیدا کرده که این موضوع در ایام نوروز یکی از تهدیدات بالقوه محسوب می شود. در طرف دیگر ماجرا نیز متأسفانه مناطقی از کشور که آمار مسافرتهای نوروزی بالای آن همه سال نشان از اقبال آنها به انتخاب مردم برای مقاصد گردشگری دارد نشان می دهد که در ایام نوروز و بعد از آن باید شاهد عوض شدن رنگ این مناطق به لحاظ شیوع ویورس کرونا باشیم. موضوع دیگری که در این زمینه باید اذعان کرد بی توجهی هاست که نشان می دهد در ۲۴ ساعت گذشته به رغم همه تأکیدات تجمعات چهارشنبه سوری زیاد بوده که این موضوع نیز در فاصله سه روز مانده به تحویل سال می تواند برای مردم تبعات جدی داشته باشد.

 

آخرین آمار کرونا ۲۷ اسفند ۹۹

 

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۷هزار و ۸۰۲ بیمار جدید کووید-۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

دکتر سعید نمکی گفت: از دیروز تا امروز ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۸۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۷۰ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۷۷۱ هزار و ۱۱۵ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۱ هزار و ۴۹۲ نفر رسید.

به گفته وی، خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۵۱۴ هزار و  ۶۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری ادامه داد: سه هزار و ۸۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا کنون ۱۱ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۱۳۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری همچنین گفت: ۹ شهرستان قرمز، ۳۱ شهرستان نارنجی، ۲۹۵ شهرستان زرد و ۱۱۳ شهرستان آبی هستند.

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط