آخرین وضعیت باران کوثری پس از ابتلا به کرونا / ریه ها درگیر نیستند

آخرین وضعیت باران کوثری پس از ابتلا به کرونا از زبان جهانگیر کوثری نشان می دهد که هنوز برای ریه های این چهره درگیر نشده است. 

به گزارش رصد روز ، خبر ابتلای باران کوثری به کرونا و حضور در بیمارستان لاله تهران نگرانی های زیادی را ایجاد کرد. این چهره پرطرفدار سینما که آثار قابل توجهی را در کارنامه خود دارد سه روز پیش مشخص شد که به کرونا مبتلا شده و از این جهت به بیمارستان مراجعه کرد. در آزمایشات اولیه یا همان سی پی آر تست کووید۱۹ این چهره مثبت از آب درآمد و با توجه به اینکه این چهره با همکارانش در پروژه ملکه گدایان همبازی بوده نگرانی هایی از این جهت ایجاد کرده است هرچند که تا دو هفته شاید علائم خاصی بروز نکند اما احنتیاط مهم در این باره باید مد نظر قرار گیرد. باران کوثری در چندسال قبل همواره یکی از مورد توجه ترین بازیگران سینما بوده و البته برخی از اظهارنظرهای او هم حاشیه سازی کرده با این حال خبر ابتلای او به کرونا همه را به خصوص طرفداران او را مغموم کرد. آخرین وضعیت باران کوثری پس از ابتلا به کرونا از زبان جهانگیر کوثری نشان می دهد که هنوز برای ریه های این چهره درگیر نشده است.

 

آخرین وضعیت باران کوثری پس از ابتلا به کرونا

 

جهانگیر کوثری پدر این بازیگر در گفت وگویی کوتاه خبر ابتلای این بازیگر را به کرونا  تایید کرد و اظهار کرد: باران، خدا رو شکر به کرونای خفیف مبتلا شده و با آزمایش و اسکن ریه مشخص شده است  که ریه اش درگیر نیست.

به گفته این تهیه کننده؛ باران کوثری تا ۱۰ روز آینده در خانه استراحت می کند تا دوران قرنطینه اش را سپری کند. فیلمبرداری ملکه گدایان نیز تحت تأثیر این موضوع قرار گرفت و تهیه کننده این شریال خانگی که مورد اقبال هم قرار گرفته گفت:  همچنان فیلمبرداری کار مانده است و در واقع سریال همزمان با تولید در حال پخش است پس نمی‌توانم به طور دقیق بگویم که چند قسمت خواهد بود.

 

 

وی در پایان درباره فصل دوم سریال «ملکه گدایان» گفت: فعلا تمام تلاش ما این است که فصل اول به درستی روایت شود و به اتمام برسد. پس از پایان فصل اول درباره ساختن فصل دوم تصمیم‌گیری خواهیم کرد. فصل دوم کاملا بستگی به اتفاقات بعد از پایان فصل اول دارد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار