آخرین وضعیت محدودیت های ترافیکی جاده های کشور طی روزهای آینده

سردار تیمور حسینی گفت: تا پایان هفته جاری هیچگونه محدودیت ترافیکی در جاده ها وجود ندارد.

به گزارش رصد روز ، شیوع روزافزون کرونا در جامعه و در شهرهای مختلف و ضرورت قطع شدن زنجیره آن از یک سو و از سوی دیگر حجم عظیم سفرها نگرانی ها در خصوص تداوم این بیماری و حتی شدت گرفتن آن را دوچندان کرده است به گونه ای که تعداد قابل توجهی از بیماران افرادی هستند که در این مدت تجربه سفر داشته اند.

سردار تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: طی روز دوشنبه صبح در راستای بازگشت مسافرین هیچ محدودیت ترافیکی وجود ندارد زیرا در روز یکشنبه وضعیت جاده های کشور کاملا عادی بود.

او افزود: ما حتی در جاده های شمالی کشور از جمله جاده چالوس و جاده هراز که همواره در چنین ایامی شاهد ترافیک سنگین بودیم به علت اینکه ترددها روان است هیچ محدودیتی وضع نکرده ایم و ترددها در سراسر کشور نیز عادی است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: برای پنجشنبه و جمعه هفته جاری نیز هیچ محدودیت ترافیکی در هیچ کدام از محورها وضع نشده است.

سردار حسینی در خصوص محدودیت های ترافیکی در تعطیلی هفته آینده نیز گفت: در این ایام تعطیل که به روزهای پایانی هفته متصل می شود نیز هیچگونه محدودیت ترافیکی وضع نشده است.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص محدودیت های کرونایی در ورودی جاده های کشور اظهار کرد: در هیچ کدام از ورودی شهرها نیز هیچ محدودیت ترددی وجود ندارد و ورود و خروج به شهرهای کشور در حال حاضر در هیچ نقطه ای از کشور ممنوع نیست و این ممنوعیت ها نیز با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا وضع خواهد شد که در حال حاضر چنین محدودیتی وجود ندارد.

 

 

 

 

 

برنا

مطالب مرتبط