آرایش جذاب بهاره رهنما

به گزارش رصد روز ، بهاره رهنما که در روزهای گذشته در فضای مجازی حضور پر رنگی داشت و عاشورایی خوانی او مورد توجه و استقبال کاربران زیادی قرار گرفته بود امروز با انتشار عکسی متفاوت از خود نظرها را به خود جلب کرد. این بازیگر مطرح سینما و تلو...

به گزارش رصد روز ، بهاره رهنما که در روزهای گذشته در فضای مجازی حضور پر رنگی داشت و عاشورایی خوانی او مورد توجه و استقبال کاربران زیادی قرار گرفته بود امروز با انتشار عکسی متفاوت از خود نظرها را به خود جلب کرد. این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون که معوملا با دیزاین خاص به انتشار تصاویری از خود می پردازد این بار نیز با آرایشی آبی رنگ تصویری را از خود  منتشر کرد که در مدت کوتاهی بارها دیده شد. آرایش جذاب بهاره رهنما در شرایطی بارها مورد پسند برخی کاربران قرار گرفت که برعکس سایر پستهای این چهره کامنتی دریافت نکرد.

 

آرایش جذاب بهاره رهنما

آرایش جذاب بهاره رهنما

 

سلبریتی پر فعالیت کشور در فضای مجازی حضور بسیار پر رنگی دارد در حوزه تبلیغات نیز خوب ظاهر شده و بسیاری از برندها با سفارش دادن به او سعی در معرفی بهتر برند خود می کنند. این بازیگر صدا و سیما متولد ۱۳۵۲ و همسر سابق پیمان قاسم خانی و دانش آموخته ادبیات فارسی و حقوق قضایی است. ماحصل ازدواج او با پیمان قاسم خانی دختری به نام پریاست که خیلی در عکسهای بهاره رهنما دیده نمی شود.

او با انتشار این پست نوشت:

بالا رفتن سن حتمی است
اما
اینکه روح تو پیر شود
بستگی به خودت دارد…!
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ ﻭﺭﻕ ﺑﺰﻥ
ﺍﺳﺘﮑﺎﻥ ﭼﺎﯼ ﺭﺍ
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻧﻔﺲ ﮐﺸﯿﺪﻧﺖ ﺑﻨﻮﺵ
ﻣﺒﺎﺩﺍ! مبادا
ﺯﻧﺪﮔـــی ﺭﺍ
ﺩﺳﺖ ﻧﺨﻮﺭﺩﻩ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺮﮒ ﺑﮕﺬﺍﺭﯼ
پایان آدمیزاد
نه از دست دادن مال است
نه رفتن رفیق
نه تنهایی…
هیچکدام پایان آدمی نیست!
آدمی آن هنگام
تمام میشود که دلش تمام شود.

“الهی دلتون خوش، تنتون سالم”

گفتم اول هفته رو با یک پست انرژی زا شروع کنیم

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط