آزاده نامداری از کی افسرده بود ؟ / چرا آزاده نامداری افسرده بود ؟

آزاده نامداری از کی افسرده بود ، چرا آزاده نامداری افسرده بود ، دلیل چاقی آزاده نامداری در فیلم آخر چه بود همه اینها موضوعاتی هستند که پاسخشان مشخص شد. 

به گزارش رصد روز ، آخرین پیامک آزاده نامداری به همسرش رمزگشایی شد با درگذشت آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون و کسی که سالها عناوین درخوری را در رسانه در ویترین داشت ابهامات زیادی پیرامون نوع مرگ او و چرایی شائبه هایی که در این باره مطرح می شد به وجود آمد اام حالا در جدیدترین یافته اتفاقی افتاده که می تواند بخش مهمی از فرضیه ها را تحت الشعاع قرار دهد. جزئیات اختلاف آزاده نامداری با همسرش ، چرا آزاده نامداری با همسرش اختلاف داشت ، آزاده نامداری از کی افسرده بود ، چرا آزاده نامداری افسرده بود ، دلیل چاقی آزاده نامداری در فیلم آخر چه بود همه اینها موضوعاتی هستند که پاسخشان مشخص شد.

 

جزئیات اختلاف آزاده نامداری با همسرش

 

یکی از موارد مهمی که در مرگ آزاده نامداری بارها تکرار شد جزئیات اختلاف آزاده نامداری با همسرش بود موضوعی که هرچند بارها توسط رسانه ها تمرار شد اما باید پذیرفت که این مجری بعد از هجمه های سنگینی که به او وارد شد در چندسال گذشته حسابی منزوی شد و در بین دوستان خود نیز بنا به اظهاراتی که شنیده می شود از اتفاقات پیش آمده حسابی ناراحت بود. همه این مسائل در کنار مسائل مختلفی که برای زندگی هنرمندان و چهره ها پیش می آید طبیعتاً برخی از اختلافات را موجب می شود که در این باره باید گفت اگر هم اختلافی در بین بوده اصلا آنقدر نبوده که مجال پرداخت داشته باشد بنابراین باید از موضوع اختلاف کاملا کوتاه آمد و مسئله مرگ آزاده نامداری را در جای دیگر جستجو کرد.

آزاده نامداری از کی افسرده بود ؟

برای پاسخ به این سؤال باید کمی به عقب برگشت جایی که زندگی این مجری توانمند دستخوش اتفاقاتی شد که برای عموم مردم سؤالات زیادی را ایجاد کرد. به گفته پدر آزاده نامداری او دختری سرزنده بود که با این موضوعات خیلی فاصله داشت اما ناگهان با توجه به اختلافات شکل گرفته در زندگی او و فرزاد حسنی و متعاقب آن ازدواج مجدد او همگی باعث به وجود آمدن مسائل شد که در شرایط عادی از تاب توان گاهی فراتر است بنابراین باید گفت هجمه های سنگینی که برخی افراد در فضای مجازی و واقعی به او وارد کردند زمینه شکل گیری این بیماری را فراهم کرد. نگاهی به سطح شادمانی در جامعه نشان می دهد که اصولاً مردم مستعد افسردگی هستند.

 

چرا آزاده نامداری افسرده بود

 

پاسخ به این سؤال را باید در محور رفتارهایی جستجو کرد که بی رحمانه به انتشار تصاویر زندگی خصوصی این مجری سابق تلویزیون کمک پرداختند. به جای او دفاع کردند به جای او حرف زدند تیتر زرد کار کردند و هزاران کار دیگر که تنها باعث می شد یکنفر بیش از گذشته خود را از دست رفته ببیند و در نهایت برای رفع تبعات این مسئله دارو درمانی آغاز می شود.

 

دلیل چاقی آزاده نامداری

این موضوع در چتی که توسط روستاپور دوست صمیمی این چهره سابق تلویزیونی منتشر آشکار شد بیماری کرونا باعث این مسئله گردیده بود که همین موضوع در فیلم آخری که او منتشر کرده بود مورد توجه فعالان فضای مجازی قرار گرفت. در ادامه باید به این موضوع نیز پرداخت که یکی از عوارض داروهای افسردگی چاقی است با این یافته ها باید گفت که قضیه حاملگی آزاده نامداری کاملا منتفی است.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار