آزاده نامداری درگذشت / خودکشی آزاده نامداری

آزاده نامداری یکی از مجریان سابق صدا و سیما درگذشت.برخی منابع خبری مدعی شدند که علت مرگ آزاده نامداری مجری معروف صدا و سیما، خودکشی بوده است.

به گزارش رصد روز، آزاده نامداری درگذشت . پیکر یکی این مجری سابق صدا و سیما امروز در منزل شخصی اش پیدا شد.تاکنون جزئیات بیشتری از دلیل فوت وی در دسترس نیست. اما به گفته کارشناسان اورژانس بررسی های اولیه علت مرگ آزاده نامداری خودکشی اعلام شده. 

آزاده نامداری کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس به تهران آمد و در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد. او مجری برنامه غیرمنتظره شد که روز‌های شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می‌شد، وی با این برنامه به شهرت زیادی رسید.

اجرای برنامه ورزش امروز شبکه جام جم ۱، همچنین اجرای برنامه شب نشینی از شبکه جهانی جام جم، برنامه‌های مناسبتی، برنامه رادیو هفت و برنامه صبحی دیگر از شبکه آموزش را در کارنامه خود داشت.

لحظاتی پیش پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شده است.

پیکر وی جراحت نداشته است و نیرو‌های اورژانس پس از تماس اعضای خانواده نامداری در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه بر بالین وی حاضر می‌شوند.

بعد از بررسی‌های بیشتر افراد حاضر در صحنه اعلام کردند که پیکر متوفی متعلق به آزاده نامداری مجری صداوسیما است.

خانمی که گویا مادر آزاده نامداری است با اورژانس تماس گرفته و اعلام کرده است که با کارت عابر بانک به زور در ورودی را باز کرده و وارد خانه شده و با پیکر بی‌جان دخترش مواجه شده است.

وی به پرسنل اورژانس گفته است که این پیکر متعلق به آزاده نامداری است.

 

برخی منابع خبری مدعی شدند که علت مرگ آزاده نامداری مجری معروف صدا و سیما، خودکشی بوده است.

خانواده این مجری صداوسیما در چالوس بودند و چند روزی او تنها بوده است و پدر این خانم با اورژانس تماس می‌گیرد.

در بررسی‌های بیشتر از پیکر معلوم شد آزاده نامداری خودکشی کرده است و بیشتر از ۴۸ ساعت از فوت وی می‌گذرد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، مرگ “آزاده نامداری”، از مجریان سابق صداوسیما را تایید کرد.  در پی کشف جسد آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون در آپارتمان محل سکونتش، مرکز اطلاع‌رسانی پلییس توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد: در ساعت ۱۹:۵۰ عصر امروز(شنبه، ۷ فروردین) در پی تماس تلفنی پدر مرحومه آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی‌بر فوت نامبرده در آپارتمانش در یکی از برج‌های شهرک غرب تهران، بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی صحنه به محل اعزام شدند. بررسی‌های اولیه نشان داد که نامبرده ۴۸ ساعت قبل فوت کرده است.

بنابر اظهارات والدین “آزاده نامداری”، همسر و فرزند وی در شمال به سر می‌برند و نامبرده، تنها در آپارتمانش حضور داشته که به‌دلیل عدم تماس با والدینش، آنها نگران شده و با مراجعه به محل زندگی او، متوجه می‌شوند که وی فوت کرده است.

تحقیقات پلیسی برای مشخص شدن علت فوت نامبرده، آغاز شده است و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است شائبه بارداری این مجری سابق تلویزیون در زمان مرگ در پستی که برخی از او در این مورد پرسیده بودند با پاسخ منفی او روبرو شده بود.

خبرگزاری ایرنا در این باره نوشت به دلیل اینکه ۴۸ ساعت از مرگ او گذشته بود امکان شناسایی چهره در ابتدا ممکن نبود به همین دلیل بازپرس کشیک قتل تهران و نماینده پزشکی قانونی برای تشخیص هویت جسد به محل کشف پیکر اعزام شدند.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار