آغاز پذیره نویسی صندوق همای آگاه از دیروز

پذیره‌نویسی صندوق همای آگاه از روز گذشته ۱۹ تیرماه آغاز شد و ۴ روز (۲۲ تیر) ماه ادامه دارد. با جستجوی نماد “همای” می‌توانید به راحتی نسبت به خرید واحد‌های این صندوق در ساعت بازار اقدام کنید.

به گزارش رصد روز ، پذیره‌نویسی صندوق همای آگاه از روز گذشته ۱۹ تیرماه آغاز شد و ۴ روز (۲۲ تیر) ماه ادامه دارد. با جستجوی نماد “همای” می‌توانید به راحتی نسبت به خرید واحد‌های این صندوق در ساعت بازار اقدام کنید.
همای آگاه از نوع صندوق‌های درآمد ثابت و قابل معامله در بورس است که با پرداخت سود ماهانه نسبت به دیگر صندوق‌ها از ریسک کمتری برخوردار است و به دلیل آنکه نقدشوندگی این صندوق‌ها بهتر از دیگر انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری است سهولت بهتری را برای سرمایه‌گذاران ایجاد می‌کند.

مدیریت دارایی‌های این صندوق که عمدتاً شامل سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس می‌شود، توسط مدیر سرمایه گذاری صندوق صورت می‌گیرد. سرمایه گذاران در ازای سرمایه گذاری در این صندوق گواهی سرمایه گذاری دریافت می‌کنند. صدور واحد سرمایه گذاری و ابطال آن‌ها بر اساس ارزش خالص دارایی‌های روز بعد از ارایه درخواست صورت می‌گیرد.

همچنین ارزش مبنای هر واحد سرمایه‌گذاری همای آگاه ۱۰.۰۰۰ ریال و حداقل میزان سرمایه‌گذاری در آن بر طبق الزام سازمان بورس و اوراق بهادار مبلغ ۵۰۰ هزار تومان است.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

اقتصاد ۲۴

مطالب مرتبط