آقای ابوالمشاغل در ترکیب هیئت مدیره بیمه البرز چه می کند؟ + اسناد

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]در حالیکه این روزها برای تعداد بالایی از جوانان فارغ التحصیل و جویای کار گاهاً یک شغل هم پیدا نمی شود اما برخی از اعضای هیئت مدیره بیم...

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]در حالیکه این روزها برای تعداد بالایی از جوانان فارغ التحصیل و جویای کار گاهاً یک شغل هم پیدا نمی شود اما برخی از اعضای هیئت مدیره بیمه البرز مرزهای اشتغال را جابجا کرده و با حضور در چندین شرکت رکورد قابل توجهی از خود را بجا گذاشته است که با این حساب باید از آنان به عنوان ابوالمشاغل یاد کرد. [/box]

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ناامیدی حاکم بر برخی خانواده ها به واسطه شرایط سخت اشتغال این روزها به مرز بحران نزدیک شده و تعداد جوانان فارغ التحصیلی که علیرغم توانایی در کارهای یدی و دور از مدارج تحصیلی خود فعالیت می کنند کم نیست. متأسفانه گویا درک این موضوع برای برخی از مدیران آنقدر سخت شده که نه تنها برای مرتفع کردن آن تلاشی انجام نمی دهند بلکه در یک مهندسی معکوس صندلی های متناوب را در اختیار می گیرند. بررسی ها در خصوص یکی از اعضای هیئت مدیره بیمه البرز مؤید همین موضوع است.

ابوالمشاغل هیئت مدیره بیمه البرز

 

اعضای هیئت مدیره بیمه البرز که به تازگی کامشان با پاداش ۶۸۰ میلیون تومانی شیرین شد در بین خود مجید نادری را دارند که با حضور در هیئت مدیره سه شرکت دیگر به جز بیمه البرز فتح الفتوح صندلی گرفتن در صنعت بیمه را وارد فاز تازه ای کرد.

بررسیها نشان میدهد که مجید نادری در شرکتهای اقتصادی و خودکفایی آزادگان ، پارس مینو و ایران مرینوس به عنوان عضو هیئت مدیره مشغول به فعالیت است که در جای خود قابل بررسی و تأمل می باشد. سؤالی که باید در این زمینه مطرح کرد این است که این وضعیت نتیجه کدام سبک نظارتی است که به برخی ها اجازه می دهد این طور بی محابا با در اختیار داشتن مسئولیت های متفاوت در هیئت مدیره شرکتها حضور داشته باشند و آیا این موضوع تضییع حق الناس نیست؟

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

محمد

پاسخ دادن

۲۵ مهر ۱۴۰۲


رسوایی مالی اصلی این بابا در بیمه اللرز مشهد در حال برملا شدن است

آخرین اخبار