آقای عبدالملکی! هدف از حضور مناطق آزاد در نمایشگاه عراق جذب سرمایه گذار است یا شوآف تبلیغاتی؟

به گزارش رصد روز، دبیر شورایعالی مناطق آزاد در حالی هدف ایران از حضور مناطق آزاد ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری استان سلیمانیه عراق را جذب سرمایه گذاران حوزه گردشگری و تبادل گردشگر عنوان کرده که به نظر می‌رسد تنها به دنبال شوآف تبلی...

به گزارش رصد روز، دبیر شورایعالی مناطق آزاد در حالی هدف ایران از حضور مناطق آزاد ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری استان سلیمانیه عراق را جذب سرمایه گذاران حوزه گردشگری و تبادل گردشگر عنوان کرده که به نظر می‌رسد تنها به دنبال شوآف تبلیغاتی است!
حجت الله عبدالملکی در سمینار صنعت گردشگری با حضور شرکت‌های و فعالان صنعت گردشگری از کشور‌های مختلف در حاشیه نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق افزود: توسعه سرمایه گذاری در گردشگری و ایجاد زیرساخت‌ها و نیاز‌های گردشگران از جمله احداث هتل، خطوط حمل و نقل، مراکز تفریحی در مناطق آزاد ایران دنبال می‌شود.
 

عبدالملکی، دومین اقدام این مناطق را تبادل گردشگران و علاقمندان به سفر عنوان کرد و اظهار داشت: تبادل گردشگران خارجی و ایرانی با وجود ۷ منطقه آزاد با پتانسیل عالی برای گردشگران می‌تواند سودآور باشد، لذا در این نمایشگاه به دنبال عقد تفاهم نامه با شرکت‌ها و فعالان گردشگری برای راه اندازی تور‌های گردشگری ترکیبی و تبادل گردشگر هستیم.

منبع: اقتصاد۲۴

مطالب مرتبط

آخرین اخبار