آمادگی ثمسکن جهت سرمایه‌گذاری بیشتر در استان سیستان و بلوچستان

دکتر محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در مراسم افتتاح پروژه ۳۷۰ واحدی زاهدان که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان ، مدیرعامل بانک مسکن ، مدیرکل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان ، مدیران شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال...

دکتر محمدرضا جواهری تفتی مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در مراسم افتتاح پروژه ۳۷۰ واحدی زاهدان که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان ، مدیرعامل بانک مسکن ، مدیرکل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان ، مدیران شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالشرق ، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان و دیگر مدیران استانی حضور داشتند از آمادگی این شرکت جهت سرمایه‌گذاری بیشتر در این استان خبر داد.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن؛ دکتر محمدرضا جواهری مدیرعامل شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران این پروژه از بدو فعالیت تاکنون ، اظهار آمادگی کرد که امکان افزایش سرمایه گذاری توسط این شرکت در این شهر وجود دارد.

جواهری ادامه داد: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن از شرکت‌های تابعه بانک مسکن می‌باشد که بنابر وظایف حاکمیتی که برای آن دیده شده وظیفه ساخت مسکن برای اقشار متوسط جامعه را بر عهده دارد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن بیان کرد : این شرکت تقریبا بهترین الگوی ساخت و ساز در کشور را به اجرا گذاشته است و پروژه بهارستان زاهدان محصول شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال‌شرق می باشد.

وی تصریح کرد: از بدو تاسیس شرکت تاکنون بیش از ۱۳۰۰ واحد در استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسیده است و پروژه ۳۷۰ واحدی بهارستان زاهدان فاز دوم ساخت مسکن در این استان است.

جواهری با اشاره به استفاده از نیروهای بومی در ساخت این پروژه، گفت: علاوه بر استفاده از نیروهای بومی، از امکانات، تجهیزات و مصالح ساختمانی استان در ساخت پروژه ۳۷۰ واحدی استفاده شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن افزود: کیفیت ساخت مسکن در این شرکت در سراسر کشور یکسان است و کیفیت استاندارد و مطلوبی دارد و علی رغم محدودیت‌ها و مشکلات استان توانستیم با کیفیت خوب این پروژه را به اتمام برسانیم.

وی بیان کرد: به دلیل زلزله خیز بودن استان و وجود گسل زاهدان کیفیت سازه هم در طراحی و هم در اجرا در سطح عملکرد مطلوب و مطابق ضوابط استاندارد ۲۸۰۰ زلزله ایران انجام شده است.

جواهری اظهار داشت : همچنین در این پروژه منبع آب ۲۵۰ مترمکعبی جهت مصرف ساکنین و منبع ۵۰ مترمکعبی ذخیره آب برای اطفای حریق ساخته شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن در پایان اظهار امیداواری کرد که در صورت افزایش جذابیت سرمایه گذاری در استان شاهد توسعه سرمایه‌گذاری شرکت در استان سیستان و بلوچستان باشیم.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار