آمار کرونا امروز ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ / فوت ۳۶ بیمار در شبانه روز گذشته

 آمار کرونا امروز 12 فروردین 1401، ادامه واکسیناسیون علیه کووید-۱۹، برخی نقاط جهان میزان بیشتری واکسن کرونا را میان شهروندان توزیع کرده‌اند و برخی کشورها نیز از این روند عقب مانده‌اند.

به گزارش رصد روز، آمار کرونا امروز ۱۲ فروردین ۱۴۰۱، ادامه واکسیناسیون علیه کووید-۱۹، برخی نقاط جهان میزان بیشتری واکسن کرونا را میان شهروندان توزیع کرده‌اند و برخی کشورها نیز از این روند عقب مانده‌اند.

آمار کرونا امروز ۱۲ فروردین ۱۴۰۱

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۲۴۰ نفر رسید.

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۶۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۱۵ نفر از آنها بستری شدند.

بر این ساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۱۶۴ هزار و ۴۸۴ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۲۴۰ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۸۷۷ هزار و ۸۳۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

یک هزار و ۶۳۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۹ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۴۶۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۶۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۰۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

از نظر تعداد واکسیناسیون کامل (دو دوز)، چین با اختلاف زیاد در رتبه نخست قرار دارد. در این اینفوگرافیک، آمار مربوط به تعداد «واکسیناسیون کامل» و درصدهای مربوط به هر کشور و همچنین وضعیت ایران را از نظر تزریق هر سه دوز واکسن کرونا مشاهده خواهید کرد. برای تهیه این آمارها از چند منبع معتبر خارجی (بر اساس آخرین به‌روزرسانی‌ها) استفاده شده و آمار ایران، بر اساس اعلام وزارت بهداشت است.

 

اینفوگرافیک / واکسیناسیون کرونا در ایران و جهان تا ۱۲ فروردین

مطالب مرتبط

آخرین اخبار