آمار کرونا امروز ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ / ۴۰۹ قربانی در کام کرونا

به گزارش اختصاصی رصد روز ، آمار کرونا امروز ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ از قربانی شدن ۴۰۹ نفر دیگر از هموطنانمان بر اثر ابتلا به این ویروس منحوس خبر می‌دهد. آنچه که از اعلام وزارت بهداشت برمی‌آید طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ هزار و ۳۵۷ بیمار جدید به کووید ۱۹ شن...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، آمار کرونا امروز ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ از قربانی شدن ۴۰۹ نفر دیگر از هموطنانمان بر اثر ابتلا به این ویروس منحوس خبر می‌دهد. آنچه که از اعلام وزارت بهداشت برمی‌آید طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ هزار و ۳۵۷ بیمار جدید به کووید ۱۹ شناسایی شدند.

این در حالی است که تاکنون تعداد دریافت کنندگان دز اول واکسن کرونا به ۱۱ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۷۴۱ نفر می‌رسد و تعداد افرادی که دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند نیز  ۲ میلیون و ۸۸۵ هزار و ۲۹۴ نفر را نشان می دهد. و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴ میلیون و ۲۴ هزار و ۳۵ دُز رسید.

 

جزئیات آمار کرونا امروز ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

 

همچنین طی شبانه روز گذشته از مجموع بیماران شناسایی شده ۴ هزار و ۲۶۳ نفر بستری شدند با این حساب مجموع افرادی که از ابتدا تاکنون به کرونا مبتلا شدند به رقم چهار میلیون و ۱۹ هزار و ۸۴ نفر رسید.
همچنین مجموع فوت شدگان بر اثر این ویروس نیز به ۹۲ هزار و ۱۹۴ نفر افزایش یافت.

آمارها حکایت از بهبود ۳ میلیون ۴۴۴ هزار و ۷۹۸ نفر خبر می دهد که برخی از آنها از بیمارستان ترخیص شدند.

بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها نیز ۵ هزار و ۹۵۹ نفر از مبتلایان به این ویروس را در خود جای داده اند.
تعداد آزمایشات تشخیصی کووید۱۹ به  ۲۶ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۳۴۷ آزمایش رسید که در شهرها و استان‌های مختلف صورت گرفته است.

طبق آخرین گزارشات ۲۸۵ شهر در وضعیت قرمز قرار دارند و تعداد شهرهای نارنجی و قرمز به ترتیب ۱۱۰ و ۵۳ شهر می باشد. ثبت نام واکسن کرونا جهت دریافت نوبت برای افراد واجد شرایط در سامانه سامانه salamat.gov.ir صورت می پذیرد.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار