آمار کرونا امروز ۱۸ مهر ۱۴۰۰ / فوت ۲۲۲ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۲ هزار و ۵۹۲ نفر رسید.

به گزارش رصد روز ، آمار کرونا امروز ۱۸ مهر ۱۴۰۰ نشان می دهد از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲۱۵ میلیون و ۵۰۳ هزار و ۳۴۱ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند. همچنین طبق آمار کرونا امروز یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ، کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۴۲ هزار و ۳۵۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۵ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۲۰۹ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۷۳۳ هزار و ۵۸ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

جزئیات آمار کرونا امروز ۱۸ مهر ۱۴۰۰

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۷ هزار و ۹۴۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۳ میلیون و ۹۵۳ هزار و ۴۷۵ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۴۵۰ هزار و ۶۲۱ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۶ هزار و ۴۵۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۱ میلیون و ۵۶۷ هزار و ۱۸۱ مبتلا رسیده است. در این کشور تاکنون ۶۰۰ هزار و ۸۸۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌‌اند.

کشورهای انگلیس، روسیه، ترکیه، فرانسه و ایران نیز به‌ترتیب با ۸ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۷۱۳، ۷ میلیون و ۷۴۶ هزار و ۷۱۸، ۷ میلیون و ۴۱۶ هزار و ۱۸۲، ۷ میلیون و ۵۲ هزار و ۵۲۰ و ۵ میلیون و ۶۹۱ هزار و ۶۳۴ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آرژانتین با ۵ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۵۲۸ مبتلا و اسپانیا نیز با ۴ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۶۱۹ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۳۴ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۶۵۴، ۳۳ میلیون و ۲۷۱ هزار و ۹۱۵ و ۲۰ میلیون و ۶۷۰ هزار و ۳۴۸ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

آمار کرونا امروز یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ، جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به یک ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا ,

 

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱هزار و ۲۵۶ بیمار جدید کووید-۱۹ شناسایی شدند و متاسفانه ۲۲۲ بیمار نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

 بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت؛ از دیروز تا امروز ۱۸ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۲۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۳۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۷۰۲ هزار و ۸۹۰ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۲ هزار و ۵۹۲ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۲۱۷ هزار و ۹۹۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۵ هزار و ۳۰۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۳ میلیون و ۲۴۶ هزار و ۴۴۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۷ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۰۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۴۸ شهر در وضعیت زرد و ۸۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط