آمار کرونا امروز ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ / ۵۳۶ قربانی

به گزارش اختصاصی رصد روز ، آمار کرونا امروز ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ از قربانی شدن ۵۳۶ نفر دیگر از هموطنانمان بر اثر ابتلا به این ویروس منحوس خبر می‌دهد. آنچه که از اعلام وزارت بهداشت برمی‌آید طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۲ هزار و ۵۴۱ بیمار جدید به کووید ۱۹ شن...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، آمار کرونا امروز ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ از قربانی شدن ۵۳۶ نفر دیگر از هموطنانمان بر اثر ابتلا به این ویروس منحوس خبر می‌دهد. آنچه که از اعلام وزارت بهداشت برمی‌آید طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۲ هزار و ۵۴۱ بیمار جدید به کووید ۱۹ شناسایی شدند. آمار کرونا امروز چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ تعداد افراد دریافت کننده واکسن در دزهای اول و دوم را اینطور بیان میکند؛

تاکنون تعداد دریافت کنندگان دز اول واکسن کرونا به ۱۳ میلیون و ۸۹۳ هزار و ۳۱۰ نفر می‌رسد و تعداد افرادی که دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند نیز  ۳ میلیون و ۴۰۱ هزار و ۴۸۷ نفر را نشان می دهد. و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۷ میلیون و ۲۹۴ هزار و ۷۹۷ دُز رسید.

 

جزئیات آمار کرونا امروز ۲۰ مرداد ۱۴۰۰

 

همچنین طی شبانه روز گذشته از مجموع بیماران شناسایی شده ۴ هزار و ۸۶۵ نفر بستری شدند با این حساب مجموع افرادی که از ابتدا تاکنون به کرونا مبتلا شدند به رقم ۴ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۲۱۷ نفر رسید.

همچنین مجموع فوت شدگان بر اثر این ویروس نیز به ۹۵ هزار و ۶۴۷ نفر افزایش یافت.

آمارها حکایت از بهبود  سه میلیون ۶۱۸ هزار و ۲۲۴ نفر خبر می دهد که برخی از آنها از بیمارستان ترخیص شدند.

بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها نیز ۶ هزار و ۹۳۲ نفر از مبتلایان به این ویروس را در خود جای داده اند.
تعداد آزمایشات تشخیصی کووید۱۹ به ۲۶ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۶۸۶ آزمایش رسید که در شهرها و استان‌های مختلف صورت گرفته است.

در پایان آمار کرونا امروز چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ میخوانیم ؛ طبق آخرین گزارشات ۳۳۶ شهر در وضعیت قرمز قرار دارند و تعداد شهرهای نارنجی و قرمز به ترتیب ۸۴ و ۲۸ شهر می باشد. ثبت نام واکسن کرونا جهت دریافت نوبت برای افراد واجد شرایط در سامانه سامانه salamat.gov.ir صورت می پذیرد.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار