آن‌چه جوان در آینه می‌بیند، او در خشت خام آن بیند!

به گزارش رصد روز به نقل از خبرآنلاین ، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو،‌ با مطالعه و بررسی برای انتخاب مدیر اصلح روابط عمومی، در نهایت مدیر پاکدست و خوش نامی را برگزید که علاوه بر تجربه سال‌ها فعالیت، توانسته در حوزه اطلاع رسانی بزرگ‌ترین...

به گزارش رصد روز به نقل از خبرآنلاین ، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو،‌ با مطالعه و بررسی برای انتخاب مدیر اصلح روابط عمومی، در نهایت مدیر پاکدست و خوش نامی را برگزید که علاوه بر تجربه سال‌ها فعالیت، توانسته در حوزه اطلاع رسانی بزرگ‌ترین خودروساز کشور نیز موفق عمل کند.

مدیر فعلی ارتباطات بزرگ‌ترین خودروساز کشور که در میان مدیران حوزه صنعت فردی شناخته شده و خوشنام است، در بیش از ۱۴ماه، فعالیت‌های موثری در اقناع افکار عمومی و اطلاع‌رسانی در حوزه‌های مختلف صنعت خودرو داشته است.
تجربه دیرین وی در مدیریت حوزه رسانه، به زعم بسیاری از کارشناسان این حوزه، سبب شده تا در برابر هجمه‌های گوناگون، به‌دور از رفتارهای هیجانی و شتاب‌زده،‌ بهترین واکنش رسانه‌ای را داشته باشد.
در ماه‌های اخیر، نگاه مدیریت روابط عمومی ایران خودرو، به جای رقابت، رفاقت و حمایت از صنعت خودروی کشور به صورت عام بوده است به گونه‌ای که ماحصل برنامه‌های متنوع رسانه‌ای سبب شده تا این شرکت همچون برادری بزرگ‌تر، از شدت امواج هجمه‌های رسانه‌ای به برادر کوچکش نیز بکاهد و نقش حمایتی خود را به خوبی ایفا کند.
ویژگی مهم مدیر باسابقه روابط عمومی ایران خودرو سفارش ناپذیر بودن وی است. استقبال از انتقادات بجا و دلسوزانه رسانه‌ها،‌ از سیاست‌های این مدیریت بوده و منافع سازمانی نیز در چارچوب همین ارتباط دنبال می‌شود.
در ماه‌های اخیر، روابط عمومی ایران‌خودرو توانسته با ساماندهی ارتباط با رسانه‌ها،‌ علاوه بر استفاده از تخصص بسیاری از رسانه‌های مرتبط، زمینه ایجاد فساد و باج‌گیری برخی از رسانه‌های معلوم‌الحال را از میان ببرد.
در حوزه درون‌سازمانی نیز مدیریت روابط عمومی ایران خودرو،‌ به بهترین شکل عمل کرده و توانسته با به‌کارگیری و بهینه‌سازی دانش و تخصص نیروهای فعال در این شرکت،‌ بدون جذب افراد بیرون سازمان،‌ این مدیریت را ساماندهی کند.
اطلاع‌رسانی مستمر و تولید محتواهای متنوع متنی و تصویری که مورد خواست و نیاز مخاطبان یک خودروساز است،‌ در ماه‌های اخیر افزایش چشم‌گیری داشته و روابط‌عمومی بزرگ‌ترین خودروساز کشور توانسته در این مسیر موفق عمل کند.
این مدیریت نسبت به مسایل پیرامون صنعت خودرو هرگز بی‌تفاوت نبوده و برای اقناع افکار عمومی و اطلاع رسانی به جامعه، از ابزارهای متنوع و ظرفیت های موجود بیشترین بهره را برده است.
رشد چندبرابری تولید محتوای اثرگذار توسط نیروهای زبده مجموعه روابط‌عمومی ایران‌خودرو با راهبری مدیر با تجربه آن در ماه‌های اخیر، برای اطلاع‌رسانی به طیف‌های مختلف مخاطبان گواه این مدعاست.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط