آیتم های عجیب و غریب حقوق ۳۷ میلیون تومانی یک مدیر دانشگاه آزاد در روزهای کرونا + سند

از ردیف های قابل تأملی که در فیش حقوقی این مسئول دانشگاه آزاد می توان مشاهده کرد، پاداش ثبت نام، حق سرپرستی، ثابت سال 98 و… هست که در مجموع سبب شده تا حقوق او تا بیش از 37 میلیون تومان افزایش پیدا کند.

به گزارش رصد روز ، چند روزی است که تصویر فیش حقوقی منتسب به یکی از مدیران ارشد دانشگاه آزاد در میان اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد دست به دست می شود و بسیاری از آنها را متعجب کرده است؛ فیشی که بر اساس آن حقوق این مدیر دانشگاه آزاد کمی بیش از ۳۷ میلیون تومان است.

تصویر فیش مورد اشاره که به معاون یکی از واحدهای دانشگاه آزاد در شهر تهران تعلق دارد و توسط مخاطبان برای ما ارسال شده است، حکایت از آن دارد که مدیران دانشگاه آزاد در سطح معاونت واحدها نیز حقوق های قابل تأملی دریافت می کنند و همین مسئله اعتراضاتی را هر چند نامحسوس علیه رویه مدیران فعلی به وجود آورده است.

مستند به این فیش حقوق دریافتی معاون یکی از واحدهای دانشگاه آزاد در شهر تهران به صورت دقیق ۳۷۳۰۶۴۰۱۲ ریال است که پس از کسر ۴۷۴۵۴۰۹۲ ریال از آن بابت هزینه هایی چون بیمه، صندوق پس انداز، تعمیر مسکن، بیمه مازاد درمان، وام کارت اعتباری و… دانشگاه به او ۳۲۵۶۰۹۹۲۰ریال به صورت ماهانه پرداخت می کند.

از ردیف های قابل تأملی که در فیش حقوقی این مسئول دانشگاه آزاد می توان مشاهده کرد، پاداش ثبت نام، حق سرپرستی، ثابت سال ۹۸ و… هست که در مجموع سبب شده تا حقوق او تا بیش از ۳۷ میلیون تومان افزایش پیدا کند.

 

فیش حقوقی دانشگاه آزاد مدیران دانشگاه ازاد, اساتید دانشگاه آزاد, مدیران دانشگاه آزاد, شهریه دانشگاه آزاد, فیش حقوقی دانشگاه آزاد

بررسی  پیرامون صحت و سقم این فیش حقوقی از طریق یکی اساتید دانشگاه آزاد که نام او نزد ما محرمانه باقی خواهد ماند، حکایت از صحت پرداخت چنین حقوق هایی در دانشگاه آزاد دارد.

این منبع در پاسخ به صحت و یا سقم فیش حقوقی مورد اشاره به خبرنگار ما گفت: این فیش که شما به آن اشاره کردید در گروه های مختلف مجازی که اساتید و کارکنان دانشگاه عضو هستند ارسال شده و همه ما را متعجب کرده است. این فیش درست است و واقعیت این است که در دوره مدیریت جدید چنین پرداختی هایی در دانشگاه آزاد انجام می شود.

وی در ادامه گفت: مشکل فقط فیش حقوقی که به دست شما رسیده و چند مدتی است که میان اساتید و کارکنان دانشگاه ما دست به دست می شود، نیست و اکثر مدیران کنونی دانشگاه حقوق های بالایی دریافت می کنند.

بر اساس موارد بالا پرداخت حقوق ۳۷ میلیون تومانی به معاون یک واحد در دانشگاه آزاد در حالی است که پیشتر اعلام شده بود مجموع حقوق نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای همه هزینه ها از جمله استخدام نیرو، اجاره دفتر، ایاب و ذهاب به حوزه انتخابیه، حقوق ماهانه، اجاره خانه و… در سال جاری بین ۳۱ تا ۳۴ میلیون تومان است.

این یعنی کار و شغل یک مدیر دانشگاه آزاد در سطح یکی از واحدها مهم تر از کار بسیاری از مدیران کشور در حوزه های دیگر است که این مقدار به او حقوق پرداخت می شود و بدتر اینکه می شنویم این موضوع تنها مختص یک نفر نیست و ابعاد آن گسترده تر است.

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

 

 

بازتاب

مطالب مرتبط

6 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

حمید

پاسخ دادن

۲۵ بهمن ۱۳۹۹


عزیزان این فیش حقوقی معلومه که جعلیه. اولا عضو هیئت علمی کارمند نیست که در فیش حقوقی اضافه کار درج بشه. اساتیدی که مدیر می‌شوند هم حق ماموریت یا مدیریت می‌گیرند. درضمن در این فیش 2 بار اضافه کار درج شده.

حسین

پاسخ دادن

۲۵ بهمن ۱۳۹۹


از دانشجوهای دانشگاه ازاد شهریه های زیاد با افرایش سالیانه زیاد دریافت میشه که حقوق نجومی یه مدیر دانشکده که اکثر اوقات نیست و کاری جز امضا نامه نداره،پرداخت شه!واقعا این معنایی جز دزدی نداره!تازه اگه اون دانشجو بدبخت بتونه بعد از فارغ التحصیلی کار پیدا کنه تا بتونه جبران این همه شهریه رو بکنه،با این اوضاع تدریس که مجازی شده و عملا واحد های عملی که شهریه بالاتری دارند اما همچنان به اندازه یک یا دو جلسه مجازی تدریس میشه!خیلی بی انصافی اه

محسن

پاسخ دادن

۲۶ بهمن ۱۳۹۹


جالبه که یک ریال هم مالیات کسر نشده از این مدیر محترم

محمدی

پاسخ دادن

۲۷ بهمن ۱۳۹۹


با سلام، احتمال قوی شما استخدام دانشگاه آزاد نیستید. چون اگر بودید این بندها برایتان آشنا بود. جهت آگاهی شما عرض می شود، کسانی که در دانشگاه پستی دارند علاوه بر حق سرپرستی بند ثابتی تحت عنوان اضافه کار به حکمشان اضافه می شود. یعنی چه اضافه کاری داشته باشند چه نداشته باشند این مبلغ به قوت خود باقیست. اضافه کار دوم که در فیش آمده مربوط به اضافه کاری ماهانه است که بر اساس ساعت اضافه بر موظفی است که در دانشگاه حضور دارند(معمولا با توجه به نورچشمی بودن یا نبودن توسط مافوق، اعلام می شود)

ع

پاسخ دادن

۲۷ بهمن ۱۳۹۹


اولا صدردصد واقعیه اضافه کاری اول به خاطر کار اجرایی هیات علمی و دوم که بیشر گرفته و احیانا کارکرد

هیات علمی

پاسخ دادن

۰۳ اسفند ۱۳۹۹


بقول شهریاری عزیز بخور بخور مفت بخور