آینده سایپا امیدوار کننده است/ سایپا به سمت کاهش زیان و سودآوری درحرکت است

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا و خطوط تولید شرکت سایپا ضمن بازدید از نزدیک در جریان فعالیت های این گروه خودروساز قرار گرفتند. به گزارش رصد روز به نقل از سایپانیوز، علی رضا نظری گفت: ...

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا و خطوط تولید شرکت سایپا ضمن بازدید از نزدیک در جریان فعالیت های این گروه خودروساز قرار گرفتند.

به گزارش رصد روز به نقل از سایپانیوز، علی رضا نظری گفت: با توجه به دغدغه ای که در حوزه صنعت خودرو وجود داشت در بازدید از خطوط تولید سایپا از نزدیک با وضعیت تولید و مشکلات و موانع تولید آشنا شدیم.

او افزود: گزارشی که مدیرعامل سایپا ارائه کرد نشان از آینده امیدوار کننده این گروه خودروساز دارد. افزایش تولید در سایپا  و تولید به صورت عبور مستقیم بدون توقف خودرو در پارکینگ از نقاط قوتی است که در حال انجام است و با این روند تولید سایپا، حرکت به سمت سودآوری و کاهش زیان انباشته در حال انجام است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:بر این اساس سایپا به سمت کاهش زیان و سودآوری درحرکت است و در یک سال اخیر این حرکت در صنعت خودرو کشور بسیار امیدوار کننده است.

او افزود: نگاه مجلس همواره به صنایع داخلی حمایتی بوده و بر این اساس و به منظور رفع مشکلات موجود در اولین گام باید نمایندگان مجلس و به خصوص اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس اطلاع کاملی از عملکرد صنایع داشته باشند تا بتوانند تصمیماتی را در گروه گشایی از مشکلات داشته باشند.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار