ابهام در وضعیت شغلی مدیرعامل شستا

به گزارش اختصاصی رصد روز ، آبان ماه سال جاری در پی تغییرات مدیریتی علی رستمی که پیش از حضور در شستا در سازمانهایی مانند بورس و فرابورس ، خودروسازی بهمن، معاون مالی و اقتصادی شرکت ملی مس ایران،شرکت معدنی املاح ایران حضور داشت مدیرعامل شستا...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، آبان ماه سال جاری در پی تغییرات مدیریتی علی رستمی که پیش از حضور در شستا در سازمانهایی مانند بورس و فرابورس ، خودروسازی بهمن، معاون مالی و اقتصادی شرکت ملی مس ایران،شرکت معدنی املاح ایران حضور داشت مدیرعامل شستا شد. او پیش از حضور در شستا معاونت برنامه‌ریزی شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین را در اختیار گرفت اما این همه سمتهای رستمی ۵۱ ساله نبود.

بررسیها نشان میدهد که او در اردیبهشت سال جاری در شرکت تازه تأسیس پیشگامان توسعه تجارت کانسار به مدت یکسال به عنوان بازرس انتخاب شد او که در سال ۹۹ به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت خاک چینی ایران انتخاب شده بود در پایان خردادماه سال جاری در این سمت ابقا می شود اما پس از حضور در شستا از وضعیت شغلی او در دو سمت بازرس پیشگامان توسعه تجارت کانسار و مدیرعاملی خاک چینی ایران اطلاعی در دست نیست.

علی رستمی پیشگامان توسعه تجارت کانسار

به نظر می رسد با توجه به پیچیدگی های خاص و روابط پیچیده در این سازمان بهتر و عقلایی تر این است که ایشان از دوسمت فوق استعفاء داده باشد در غیر اینصورت تؤمور مدیران پرمشغله در شستا ریشه می دواند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار