اختلاف مجری شبکه تی وی پلاس و امین فردین بالا کشید

به گزارش رصد روز ، در جریان ماجرای فوت زهره فکور صبور نقش امین فردین به واسطه مسائلی بی پایه و اساسی که مطرح کرده بود بسیار پر رنگ بود وی در آخرین برنامه تلویزیونی خود از افرادی نام برد که با او در ارتباطند مسائلی را در خصوص برخی چهره ها ...

به گزارش رصد روز ، در جریان ماجرای فوت زهره فکور صبور نقش امین فردین به واسطه مسائلی بی پایه و اساسی که مطرح کرده بود بسیار پر رنگ بود وی در آخرین برنامه تلویزیونی خود از افرادی نام برد که با او در ارتباطند مسائلی را در خصوص برخی چهره ها با او در میان می گذارند. ادعایی که با توجه به شواهد تنها در حد ادعا باقی خواهد ماند و گویا این دست از اضافه گویی های مجری شرط بند آلمان نشین را باید کنار سایر افاضات دور از واقعیتش قرار داد. اما چرا اختلاف مجری شبکه تی وی پلاس و امین فردین بلا کشید ؟   گویا او در بین اسامی و افرادی که با او در ارتباط هستند نامی هم از مجری سبکه تی وی پلاس که این روزها منتقد اول امین فردین است می برد که این مسئله با واکنش تند حمید فراهانی راد روبرو شده و در یک استوری به این موضوع واکنش نشان داد.

اختلاف مجری شبکه تی وی پلاس و امین فردین بالا کشید

 

اراجیف امین فردین درباره زهر فکور صبور

حمید فراهانی در این استوری نوشت بابد برای در ارتباط بودن من با خودت سند رو کنی. او در ادامه استوری نوشت اگر در خصوص در ارتباط بودن من با خودت سندی رو نکنی من سندی رو می کنم در خصوص درگذشت مرحوم زهره فکور صبور که شوهر داشته تا همه از علت فوت ایشون با خبر بشن. او گفت: تو خبرهات رو از کسانی می گیری که هیچ وقت نمی کوبیشون و دستت با اونها تو یه کاسه ست.

عصبانیت شدید سجاد غریبی بعد از تقابل با مارتین فورد

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار