اذیت و آزار پسر استقلالی و واکنش باشگاه استقلال

فیلم اذیت و آزار پسر استقلالی در فضای مجازی با واکنش باشگاه استقلال همراه بود. این باشگاه ضمن درخواست اقدام قانونی جهت مجازات عوامل لوگوی خود به عکس این پسربچه تغییر داد.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، اذیت و آزار پسر استقلالی با چاقو توسط چند مرد ویدئویی متأثرکننده است که در آن چند مرد از یک پسربچه انتظار دارند که که الفاظی را به تیم محبوش نسبت دهد مقاومت این پسر باعث می شود تا فردی در فیلم با گفتن این که گاز اشک آور بیاورید سعی در ترساندن و ارعاب کند که این موضوع هم با مقاومت پسربچه متعصب باشگاه استقلال روبرو می شود و می گوید که حتی اگر کور شوم جمله ای را که می خواهید نمی گویم. نکته تأسف بار ماجرا اینجاست که این چند مرد با نهایت قساوت به شکنجه های خود ادامه می دهند. واکنش باشگاه استقلال در این مورد جالب توجه بود.

 

فیلم اذیت و آزار پسر استقلالی

 

واکنش باشگاه استقلال

در پی انتشار این ویدئو در فضای مجازی باشگاه استقلال ضمن محکوم کردن این اقدام لوگوی خود را اینستاگرام به عکس این پسر تغییر داد و بیان کرد:امروز کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که یک کودک هوادار استقلال مورد خشونت کلامی و آزار فیزیکی از سوی دو فرد قرار گرفته است. باشگاه استقلال ضمن ابراز تأسف از این اتفاق ، از مراجع ذیربط درخواست می نماید ضمن شناسایی این فرد کودک آزار ، با او برخورد قانونی شود . همچنین باشگاه استقلال به طور قطع تقدیر ویژه ای در اولین فرصت پس از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از این کودک آبی دل خواهد کرد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار