ارائه محصولات جدید با اجرای برنامه راهبردی کسب‌وکار بانک سینا

قائم‌مقام بانک سینا با تاکید بر لزوم افزایش سهم بانک در بازار رقابتی امروز، از طراحی و ابلاغ محصولات جدید بانک برای تجهیز منابع خبر داد. به گزارش رصد روز،  علیرضاتقدیری در آیین افتتاح شعبه جدید ستارخان بانک سینا بر اهمیت برنامه‌ریزی به عن...

قائم‌مقام بانک سینا با تاکید بر لزوم افزایش سهم بانک در بازار رقابتی امروز، از طراحی و ابلاغ محصولات جدید بانک برای تجهیز منابع خبر داد.

به گزارش رصد روز،  علیرضاتقدیری در آیین افتتاح شعبه جدید ستارخان بانک سینا بر اهمیت برنامه‌ریزی به عنوان اساس تحول در کسب‌وکار تاکید کرد و گفت: با تغییر رویکرد برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های راهبردی می‌توان شاهد بهبود عملکردها در دست‌یابی به اهداف و سیاست‌های بانک باشیم.
وی تصریح کرد: ارائه خدمات مالی بهینه به شهروندان بر اساس چارچوب سیاست‌های بانک است و انتظار داریم همکارانمان در صف، با اجرا و به کارگیری استراتژیهای مطابق با برنامه‌های راهبردی و اهداف از پیش تعیین شده، با حفظ تکریم مشتریان به جذب منابع اهتمام ورزند.
قائم‌مقام بانک سینا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف بانک در حوزه اجرای عملیات راهبردی در افزایش سهم بازار خاطرنشان ساخت: در راستای اجرای افزایش سهم بازار و خدمات رسانی شایسته به مردم چندین طرح جدید در بانک تعریف شده که زمینه‌ساز تحول در افزایش سهم بازار خواهند بود.
تقدیری افزود: در حال حاضر بانک سینا با تخصیص اعتبار در عقود مختلف به بخش‌های اقتصادی و تولیدی و عاملیت در طرح‌های گوناگون، با پرداخت تسهیلات عمومی و قرض‌الحسنه نقش ویژه‌ای در تامین مالی واحدهای تولیدی بر عهده گرفته است.
وی اذعان داشت: امیدواریم در این ایام خجسته شعبان با تلاش مدیران و کارکنان بانک در راستای توسعه خدمات، شاهد ارائه خدمات ویژه به مشتریان باشیم
گفتنی است شعبه ستارخان بانک سینا در پی این جابجایی به آدرس شرق به غرب خیابان ستارخان نبش خیابان حبیب‌اللهی انتقال یافت.
در این مراسم حمیدرضاایروانی معاون مهندسی و پشتیبانی، حمدالله‌جمالی معاون شعب و مناطق و حمیدرضاشاکری مدیرمنطقه غرب تهران بانک سینا نیز حضور داشتند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار