ارائه یک چهارم مقالات بیست و نهمین همایش بیمه و توسعه از سوی بیمه سامان

از ۲۲۹ مقاله ارسال شده برای داوری نهایی به بیست و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه، ۵۶ مقاله به کارکنان شرکت بیمه سامان تعلق داشت. به گزارش رصد روز،به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، از مجموع ۵۰ مقاله قابل پذیرش ب...

از ۲۲۹ مقاله ارسال شده برای داوری نهایی به بیست و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه، ۵۶ مقاله به کارکنان شرکت بیمه سامان تعلق داشت.

به گزارش رصد روز،به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، از مجموع ۵۰ مقاله قابل پذیرش به صورت ارائه در این همایش، ۱۳ مقاله را همکاران شرکت بیمه سامان ارائه کردند.

همچنین در بخش مقالات قابل پذیرش صرفا برای چاپ، از ۴۵ مقاله موجود، ۱۰ مقاله مربوط به کارکنان شرکت بیمه سامان بود. در بخش مقالات پوستری نیز، ۳۲ مقاله از ۹۰ مقاله را شرکت بیمه سامان به خود اختصاص داده بود.سال گذشته ۱۴ درصد مقالات ارائه شده به همایش را شرکت بیمه سامان ارسال کرده بود، در حالی این رقم در سال جاری به ۲۴.۵ درصد افزایش یافته است.
شرکت بیمه سامان با توجبه به اهمیت بررسی علمی مسائل و چالش های صنعت بیمه و لزوم دستیابی به راهکارهای بهینه و «دانش بنیان» برای حل مشکلات، همواره کارکنان خود را به حضور در مراسم های علمی تشویق کرده و ضمن حمایت مادی و معنوی از آنها، استفاده عملی از مقالات برتر در فرایندهای شرکت را در دستور کار دارد.

مقالات ارائه شده از سوی همکاران شرکت بیمه سامان در همایش اخیر بیمه و توسعه بر حوزه های تحول دیجیتال، اقتصاد دانش بنیان صنعت بیمه و ارائه خدمات نوآورانه برای خدمات رسانی بهتر به مشتریان متمرکز بود.

مقالات رسیده به دبیرخانه بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه که با موضوع «توسعه دانش‌بنیان صنعت بیمه»، ۱۳ آذر ماه در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد، توسط جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه های معتبر و پژوهشکده بیمه بررسی شده اند.

همایش بیمه و توسعه، مهمترین رویداد علمی در صنعت بیمه کشور است که هر ساله با حضور جمعی از صاحب نظران داخلی و خارجی به منظور بررسی تازه ترین دستاوردها و ارائه جدیدترین راهکارهای علمی در این حوزه برگزار می شود.

عمده مقالات پذیرفته شده در این همایش بر محوریت «تحول دیجیتال»، «خدمات رسانی سریع به مشتریان»، «بهینه سازی اقتصاد خانوار» و «استفاده از ظرفیت های علمی در بهبود فرایندهای بیمه گری» متمرکز بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار