ارتباطی جذاب تر با تماس تصویری «بله»

تماس تصویری «بله» را امتحان کرده اید؟ این اپلیکیشن را به روز کنید و از نسخه جدید و تغییرات هیجان‌انگیز آن لذت ببرید. به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برقراری «تماس تصویری» چند وقتی است که به قابلیت های بله اضافه شده...

تماس تصویری «بله» را امتحان کرده اید؟ این اپلیکیشن را به روز کنید و از نسخه جدید و تغییرات هیجان‌انگیز آن لذت ببرید.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برقراری «تماس تصویری» چند وقتی است که به قابلیت های بله اضافه شده و کاربران می توانند به ‌راحتی با دوستان و آشنایان خود به صورت صوتی و هم تصویری در تماس باشند.

به تماس تصویری نسخه جدید، ویژگی «تصویر در تصویر» نیز اضافه شده است؛ یعنی اگر در زمان تماس تصویری به بخش دیگری از گوشی سر بزنید، تصویر تماس پایین صفحه قرار گرفته و قطع نمی شود.

به عبارتی، اگر در زمان تماس، پیامی برای شما ارسال شود و بخواهید آن پیام را بخوانید یا اگر نیاز باشد در حین تماس، به بخش‌های مختلف گوشی‌تان سر بزنید؛ ویژگی «تصویر در تصویر»، تصویر تماس را کوچک کرده و در پایین صفحه قرار می‌دهد. بدین ترتیب این قابلیت به شما اجازه می‌دهد به بخش‌های مختلف گوشی سر بزنید، بدون اینکه در تماس شما اختلالی ایجاد شده و یا تماس قطع شود.

همچنین در حین برقراری تماس‌ تصویری می توانید پسند (لایک) بفرستید و تماس جذاب‌تری داشته باشید.

برای استفاده از تماس تصویری بله، در صفحه گفت‌وگوی شخصی، از قسمت بالای صفحه آیکون دوربین را انتخاب و تماس را برقرار کنید.

رضایت کاربران برای «بله» بسیار اهمیت دارد و همواره در تلاش است با انتشار نسخه‌های جدید، رضایت کاربران را جلب کند.

بله، همراه همیشگی لحظه های شماست و می‌توانید با تماس تصویری، مهم‌ترین لحظه‌های زندگی از یک کلاس آنلاین، یک جلسه کاری یا یک گفت‌وگوی دوستانه را به خاطره‌ای شیرین تبدیل کنید و در طول تماس، خیالتان از بابت کیفیت تصویر و پایداری تماس راحت باشد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار