ارتقاء کیفیت محصولات ویژه گامی بلند در زمینه پشتیبانی از صنایع خودروسازی و لوازم خانگی

ارتقاء کیفیت محصولات ویژه گامی بلند در زمینه پشتیبانی از صنایع خودروسازی و لوازم خانگی یکی دیگر از مسائلی است که در چند وقت گذشته در این واحد تولیدی به آن پرداخته می شود.

به گزارش رصد روز به نقل از ایراسین ،  ارتقاء کیفیت محصولات ویژه گامی بلند در زمینه پشتیبانی از صنایع خودروسازی و لوازم خانگی یکی دیگر از مسائلی است که در چند وقت گذشته در این واحد تولیدی به آن پرداخته می شود. بهزاد بهادرانی در گفت و گو با خبرنگار ایراسین با اشاره به دستاوردهای ناحیه نورد سرد در راستای تحقق شعار سال اظهار کرد: رکوردهای کیفی در سال جدید با بهبودبخشی کیفیت کلاف در سیکل شرکت فولاد مبارکه، بررسی کارشناسی، پیگیری مسائل بین نواحی و انجام آزمایشات مختلف و در نهایت اجرای اقدامات اساسی از نیمه دوم سال گذشته آغاز شد که منجر به  نتایج چشمگیری تا پایان اردیبهشت ماه شده است.

وی افزود: در این راستا کیفیت کلافهای رویه خودرو (MB)در سال ۹۸، با تولید ۸۱ هزار تن و شاخص کیفی ۵۴.۴ درصد، به تولید ۱۲۸ هزار تن و رشد ۵۷.۸ درصد در سال ۹۹ ارتقاء یافت.ضمن ادامه روند صعودی کیفی سازی محصولات ناحیه سرد، کیفیت کلافهای رویه خودرو، در اردیبهشت ماه سال جاری رکورد ۸۴.۸ در شرکت فولاد مبارکه و ۹۴ درصدی در ناحیه نورد سرد محقق شد؛ مقدار متوسط کیفیت محصولات این ناحیه در سال گذشته ۸۵درصد ثبت شده بود.

ارتقاء کیفیت محصولات ویژه گامی بلند در زمینه پشتیبانی از صنایع خودروسازی و لوازم خانگی

بهادرانی گفت: کلافهای رویه خودرو (MB)در گذشته به کشور وارد می شد که اکنون شرکت فولاد مبارکه موفق شده است بخش عمده نیاز داخل این محصول مهم را تامین کند و به رقابت با شرکت های خارجی بپردازد.

وی افزود: در ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه، کیفیت تمام محصولات تولیدی در اردیبهشت ماه سال جاری از ۸۵.۷ درصد در سال ۹۸ به ۹۶ درصد افزایش یافته است.

مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه با اعلام افزایش رضایت مندی مشتریان محصولات رنگی لوازم خانگی از محصولات تولیدی ورق رنگی، گفت: آخرین رکورد کیفی محصول رنگی در آبان ماه سال گذشته محقق شده بود که این رکورد در اردیبهشت ماه با ثبت ۸۳.۶۱ درصد ارتقا یافت.

وی دستاوردهای اخیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه در ارتقاء کیفیت محصولات را مرهون تلاش  همکاران سایر نواحی تولیدی، ناحیه نورد سرد، گروه فنی تولید، کنترل کیفی و برنامه ریزی تولید دانست و بر تداوم افزایش کمی و کیفی دراین ناحیه تاکید کرد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار