ارزش روز سهام عدالت ۱ تیر ۱۴۰۰ / ارزش دارایکم ۱ تیر ۱۴۰۰

سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی نسبت به دیروز روند افزایشی را داشت و به ۷ میلیون و ۴۷۶ هزار تومان رسید. دیروز ارزش سبد سهام عدالت ۷ میلیون و ۳۸۲ هزار تومان بود و ۹۴ هزار تومان امروز افزایش قیمت داشت.

به گزارش رصد روز، در آغاز معاملات اولین روز تابستان رشد شاخص بورس را شاهد بودیم و نقشه بازار به کلی سبزرنگ شده بود روند صعودی بازار سرمایه که دیروز آغاز شده بود امروز هم ادامه یافت و شاخص کل در پایان معاملات امروز سه‌شنبه اول تیرماه ۱۴۰۰ با رشد ۱۸ هزار و ۲۳۱ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۸۶ هزار و ۸۹۵ واحد رسید. در این روز شاخص کل ۱.۵۶ درصد و شاخص هم‌وزن ۰.۸۵ درصد رشد کردند.

 «فارس»، «فملی» و «فولاد» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند. «غکوروش»، «ولکار»، و «فملی» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش روز سهام عدالت ۱ تیر ۱۴۰۰

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۴۷۶ هزار و ۷۶۳ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۲ درصد معادل ۹۴ هزار و ۴۸۷ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۵۷ تومان رسیده است.

آخرین صورتحساب سهام عدالت امروز اول تیر | افزایش ۱.۲ درصدی سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی

 ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

آخرین صورتحساب سهام عدالت امروز اول تیر | افزایش ۱.۲ درصدی سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۲.۲۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۷۵۸ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۵۱ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۲.۶۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۸۱۰ تومان معامله شد.

آخرین صورتحساب سهام عدالت امروز اول تیر | افزایش ۱.۲ درصدی سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار