ارزش روز سهام عدالت ۶ تیر ۱۴۰۰ / ارزش روز دارایکم ۶ تیر ۱۴۰۰

ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی امروز به ۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید و ارزش ۶۰ درصد آزاد شده سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید.

به گزارش رصد روز،  ارزش روز سهام عدالت ۶ تیر ۱۴۰۰ . شاخص کل بورس امروز کار خود را با عقب‌نشینی آغاز کرد و در ابتدای بازار با افت ۳ هزار و ۲۶۸ واحدی بر روی شاخص یک میلیون و ۲۳۰ هزار واحد قرار گرفت. در ادامه، بدلیل بازگشایی نماد شستا با پنج درصد افزایش قیمت، به تنهایی شاخص کل را دو هزار و ۲۰۰ واحد افزایش داد و شاخص کل روند صعودی به خود گرفت. شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه ششم تیرماه با رشد چهار هزار و ۷۴۷ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۳۸ هزار و ۴۸۶ واحد رسید. شاخص کل ۰.۳۸ درصد رشد کرد و شاخص هم‌وزن نیز ۰.۳۷ درصد افزایش داشت

نماد‌های «شستا»، «تاپیکو» و «جم» بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند و «فولاد»، «فملی» و «شپنا» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی رابر شاخص بورس داشتند.
«برکت»، «ومدیر»، «خودرو» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش روز سهام عدالت ۶ تیر ۱۴۰۰

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۷۵۰ هزار و ۳۶۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۴ درصد معادل ۳۵ هزار و ۴۵۲ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۲۱۶ تومان رسیده است.

آخرین صورتحساب سهام عدالت ۶ تیر/ حدود ۳۰ هزار تومان از ارزش سهام عدالت کم شد

آخرین صورتحساب سهام عدالت ۶ تیر/ حدود ۳۰ هزار تومان از ارزش سهام عدالت کم شد

ارزش روز دارایکم ۶ تیر ۱۴۰۰

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۶۹۶ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۱۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۶۲۵ تومان معامله شد.

آخرین صورتحساب سهام عدالت ۶ تیر/ حدود ۳۰ هزار تومان از ارزش سهام عدالت کم شد

نبض بورس

مطالب مرتبط

آخرین اخبار