ارزش سهام عدالت امروز ۹ خردادماه ۱۴۰۰/ ارزش روز دارایکم ۹ خرداد ۱۴۰۰

سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی امروز ۹ خرداد ۱۴۰۰ به ۷ میلیون و ۳۳۶ هزار تومان رسید و رشد ۲.۲ درصدی را ثبت کرد.

به گزارش رصد روز، امروز تالار شیشه‌ای، در معاملات دومین روز هفته برای دومین روز متوالی شاهد رشد شاخص کل بود و بیش از نصف نماد‌های بازار سرمایه سبزپوش بودند، شاخص کل بورس تهران امروز یکشنبه ۹ خردادماه ۱۴۰۰ با وجود صعود ۲۴ هزار واحدی در ابتدای بازار، نهایتا در پایان معاملات با رشد ۱۷ هزار و ۳۵۶ واحدی روی رقم یک میلیون و ۱۵۶ هزار و ۸۹۱ واحد ایستاد. امروز شاخص کل ۱.۵۲ درصد رشد و شاخص هم وزن ۰.۰۳ درصد افت داشت.

امروز نماد‌های فولاد، فملی، شستا، کگل، فارس، تاپیکو و شپنا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۵۵۵ تومان رسید که نسبت به دیروز ۲.۲ درصد معادل ۱۶۱ هزار و ۱۱۴ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۴۰۱ هزار و ۹۳۳ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۹ خردادماه ۱۴۰۰ چقدر شد؟

 
ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۴.۷۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۹۴۶ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۸۹ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۲.۰۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۶۱۰ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۹ خردادماه ۱۴۰۰ چقدر شد؟

مطالب مرتبط