ارزش سهام عدالت و دارا یکم ۱۱ اسفند ۹۹

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۷۹۵ هزار و ۲۷۷ تومان رسید قیمت پایانی هر واحد از دارا یکم با افزایش ۳.۷۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۸۴۲ تومان معامله شد

به گزارش رصد روز ، امروز دوشنبه ۱۱ اسفند ماه ۹۹ در سومین روز معاملاتی شاخص کل بورس تلاش خود را برای مثبت شدن کرد، اما باز هم همچون روز‌های گذشته شاهد افزایش صف‌های فروش و عرضه در نماد‌های شاخص ساز بورس بودیم. نماد‌های اپال، فولاد، کاوه و فخوز با تاثیری مثبت بر شاخص کل معامله شدند و از ریزش بیشتر شاخص کل جلوگیری کردند، اما نتوانستند بورس امروز را مثبت کنند، بورس امروز نهایتا با ریزش ۳۹۴۴ واحدی شاخص کل بورس و رسیدن به کانال یک میلیون و ۱۸۱ هزار و ۶۵۹ واحد به پایان رسید و بدین ترتیب بورس یازدهمین روز منفی خود را پشت سر گذاشت.
همچنین نماد‌های “فملی”، “شستا” و “خودرو” بیشترین تأثیر منفی را در شاخص داشتند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۷۹۵ هزار و ۲۷۷ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۴ درصد معادل ۳۸ هزار و ۴۰۱ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۱۶۶ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۱ اسفند ماه ۹۹

 ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۱ اسفند ماه ۹۹

ارزش دارا یکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارا یکم با افزایش ۳.۷۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۸۴۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۷۶۸ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۵.۶۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۸۵ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۱ اسفند ماه ۹۹

 ارزش دارا یکم در یکماه گذشته:

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۱ اسفند ماه ۹۹

 

 

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

نبض بورس 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار