ارزش سهام عدالت ۵ تیر ۱۴۰۰ / ارزش دارا یکم ۵ تیر ۱۴۰۰

ارزش سهام عدالت 5 تیر 1400 و ارزش دارا یکم 5 تیر 1400 با روند رو به رشد شاخص کل تغییرات قابل توجهی داشت.

به گزارش رصد روز ، ارزش سهام عدالت ۵ تیر ۱۴۰۰ و ارزش دارا یکم ۵ تیر ۱۴۰۰ با روند رو به رشد شاخص کل تغییرات قابل توجهی داشت. براساس این گزارش ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت با احتساب ۶۰ درصد فروش به ۴ میلیون و ۶۷۱ هزار تومان رسید.

بازار سرمایه طبق روال روز‌های گذشته امروز هم سبزرنگ هفته را آغاز کرده و در ابتدای معاملات شاهد افزایش قیمت سهام اغلب نماد‌های شاخص‌ساز به خصوص در گروه فلزات اساسی، شرکت‌های چندرشته‌ای صنعتی و سرمایه‌گذاری‌ها بودیم و این روند تا پایان معاملات حفظ شد.
در پایان معاملات امروز شنبه ۵ تیرماه شاخص کل بورس در یک روند رو به رشد با افزایش ۲۰ هزار و ۷۲۹ واحد به رقم یک میلیون و ۲۳۳ هزار و ۷۸۳ واحد رسید. امروز شاخص کل ۱.۷۱ درصد و شاخص هم‌وزن ۱.۰۷ درصد رشد کرد. امروز نماد‌های شستا، فولاد، اخابر، تاپیکو، شپنا، وغدیر و جم به ترتیب بیشترین اثر تقویتی بر شاخص بورس را داشتند.

ارزش سهام عدالت ۵ تیر ۱۴۰۰

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۷۸۵ هزار و ۸۱۲ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۶ درصد معادل ۱۲۷ هزار و ۷۱۵ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۷۱ هزار و ۴۸۷ تومان رسیده است.

رشد ارزش سهام عدالت در اولین روز معاملاتی هفته | ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در ۵ تیر ۱۴۰۰

ارزش دارا یکم ۵ تیر ۱۴۰۰

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۰.۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۷۷۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۵۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۶۷۵ تومان معامله شد.

رشد ارزش سهام عدالت در اولین روز معاملاتی هفته | ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در ۵ تیر ۱۴۰۰

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار