ارزش پالایشی یکم ۲۰ تیر ۱۴۰۰

در پایان معاملات امروز بورس و در روزی که شاخص بورس روز خوبی را پشت سر گذاشت ارزش صندوق پالایشی یکم 20 تیر 1400 نیز روند صعودی را در پیش گرفت.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در پایان معاملات امروز بورس و در روزی که شاخص بورس روز خوبی را پشت سر گذاشت ارزش پالایشی یکم ۲۰ تیر ۱۴۰۰ نیز روند صعودی را در پیش گرفت.

صندوق پالایش یکم امروز با قیمت پایانی ۶۹ هزار و ۷۴۰ ریال به کار خود پایان داد که نسبت به روز قبل ۵۶۰ ریال رشد را پشت سر گذاشت بنابراین شاهد رشد ۰.۸۱ درصدی این نماد در پایان معاملات امروز بودیم. تعداد معاملات امروز صندوق پالایش یکم ۲۱ هزار ۱۷۸ معامله بود که حجم معاملات آن بیش از ۱۹ میلیون و ۹۱۴ هزار معامله را تشکیل می‌داد. ارزش معاملات امروز این نماد نیز به هزار و ۳۸۸ میلیارد ریال رسید.

حقیقی های این نماد امروز ۱۹ میلیون و پانصد و سی و نه هزار برگ سه را فروختند و در طرف دیگر نیز ۱۹ میلیون و ۲۹۹ برگه سهام را به سبد خود اضافه کردند حقوقی این نماد امروز خیلی پرکار نبودند در سبد خرید حقوقی‌های پالایش یکم امروز ۶۱۴ هزار و ۶۱۱ سهم خریداری شد و ۳۷۵ هزار و ۱۵ برگ سهم نیز به فروش رسید.

بنابراین با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایشی یکم ۲۰ تیر ۱۴۰۰ به سه میلیون و چهارصد و هشتاد و هفت هزار تومان رسید.

 

ارزش صندوق پالایشی یکم

 

مطالب مرتبط