ارزش پالایش یکم ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم 12 مرداد 1400 با قیمت پایانی 69 هزار و 580 ریال به 34 میلیون و 790 هزار ریال رسید که نسبت به روز قبل 90 هزار ریال افزایش را نشان می دهد

به گزارش اختصاصی رصد روز ، ارزش پالایش یکم ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ نیر مانند دارا یکم با افزایش همراه بود. امروز بعد از اینکه شاخص با افزایش ۱۷ هزار و ۷۱۶ واحدی روبرو شد شاخص هم وزن نیز دویست و سی واحد کاهش را تجربه کرد این نماد نیز با قیمت پایانی ۶۹ هزار و ۵۸۰ ریال به کار خود پایان داد. این نماد امروز نسبت به روز قبل ۱۸۰ ریال افزایش را ثبت کرد تا روبروی این نماد در پایان معاملات امروز مثبت ۰.۲۶ درصد ثبت شود.

تعداد معاملات پالایش یکم امروز ۱۴ هزار و ۸۴۴ معامله در حجم ۱۰ میلیون و ۸۴۷ هزار بود که ارزشی معادل ۷۵۴ میلیارد و ۶۹۸ میلیون ریال داشت. این نماد امروز در بازه قیمتی ۶۹,۳۰۰ ریال تا ۶۹,۸۶۰ ریال معامله شد.

حقیقی های این نماد امروز ۱۰ میلیون و ۵۹۹ هزار برگه سهم را خریداری کردند و در طرف دیگر نیز ۱۰ میلیون و ۸۴۷ هزار برگه سهم را فروختند. حقوقی های صندوق پالایشی یکم نیز امروز ۲۴۷ هزار و ۱۹۹ برگه سهم را به سبد خود اضافه کردند و در مقابل هیچ برگه سهمی را به فروش نگذاشتند تا خوبی برای سهامدارانش باشد.

صف خرید و فروش این نماد نیز امروز متعادل بود. با احتساب ۵۰۰ سهم از این نماد ارزش پالایش یکم ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ با قیمت پایانی ۶۹ هزار و ۵۸۰ ریال به ۳۴ میلیون و ۷۹۰ هزار ریال رسید که نسبت به روز قبل ۹۰ هزار ریال افزایش را نشان می دهد

 

ارزش پالایش یکم 12 مرداد 1400

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار