ازدواج ملکه زیبایی با شوهر سابق جنیفرلوپز+ عکس

به گزارش رصد روز، مارک آنتونی خواننده ۵۴ ساله آمریکایی برای چهارمین بار طی مراسمی خصوصی با حضور جمعی از چهره‌های مشهور در میامی با نادیا فریرا مدل ۲۳ ساله پاراگوئه‌‌ای ازدواج کرد. گفتنی است او همسر سابق جنیفر لوپز می‌باشد. جالب است بدانید...

به گزارش رصد روز، مارک آنتونی خواننده ۵۴ ساله آمریکایی برای چهارمین بار طی مراسمی خصوصی با حضور جمعی از چهره‌های مشهور در میامی با نادیا فریرا مدل ۲۳ ساله پاراگوئه‌‌ای ازدواج کرد. گفتنی است او همسر سابق جنیفر لوپز می‌باشد.

جالب است بدانید این عروسی، چهارمین ازدواج خواننده آمریکایی محسوب می‌شود و باید در آینده دید که چقدر پایدار است! مارک آنتونی از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۴ با دایانارا تورس، از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۴ با جنیفر لوپز و از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ با شانون دی لیما ازدواج کرده بود.

نادیا در سال ۲۰۲۱، به عنوان دختر شایسته پاراگوئه انتخاب شده بود.   این مراسم در موزه‌ی هنری Perez در میامی برگزار شده و مهمون‌هایی مثل دیوید بکهام، سلما هایک و مالوما و … حضور داشتند.

لباس عروس نادیا که توسط برند Galia Lahav تهیه شده، به صورت کاملا سفارشی و کوتور طراحی شده بود و ۱۲۲ ساعت کار وقت صرفش شده است.

مارک آنتونی

مارک آنتونی

مارک آنتونی

مطالب مرتبط