از خرید خودروی لاکچری تا انتصابات عجیب در شرکتی بنام اتکایی‌امین با مدیرعامل مدعی انقلابی گری!

خوش کیش مدیرعامل بیمه اتکایی امین در بدو ورود به این شرکت بیمه ای که بخش عمده‌ای از سهام آن در اختیار بخش دولتی (بیمه ایران) قرار دارد با خرید یک دستگاه خودروی لوکس خارجی و اعتماد عجیب در حوزه روابط عمومی، رسانه ها و افکار عمومی را روبروی...

خوش کیش مدیرعامل بیمه اتکایی امین در بدو ورود به این شرکت بیمه ای که بخش عمده‌ای از سهام آن در اختیار بخش دولتی (بیمه ایران) قرار دارد با خرید یک دستگاه خودروی لوکس خارجی و اعتماد عجیب در حوزه روابط عمومی، رسانه ها و افکار عمومی را روبروی خود گذاشت!!

به گزارش اختصاصی رصدروز، «محمدرضا خوش کیش» که با حمایت «محمدرضا پورابراهیمی» رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، از عضویت در هیئت مدیره سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران به جایگاه مدیرعاملی در یک شرکت تخصصی بنام بیمه اتکایی امین منصوب شده است، در همین ماه های ابتدایی حضور خود در این شرکت اقدامات قابل تاملی داشته است. او در بدو شروع به کار، «ملیحه حسینی» که پیش از این در شرکت بیمه ملت به عنوان سرپرست دائم روابط عمومی (به علت پاسخ منفی یا عدم پاسخ حراست) حضور داشت را در همین جایگاه به کار گرفته است.

خوش کیش معتمدین را کیش و مات کرد

این در حالی است که خوش کیش بجای این انتخاب که میتواند حواشی سیاسی زیادی برای بیمه اتکایی داشته باشد گزینه های دیگری داشت که به هر دلیلی ساده از کنار آن رد شد و در نهایت سکان رهبری حوزه روابط عمومی بیمه اتکایی به ملیحه حسینی سپرده شد که شاید خوشبین ترین نگرش سیاسی هم از این انتخاب سورپرایز شده باشد، به خصوص وقتی چنین انتخابی در دولت سیزدهم رخ میدهد که خط قرمز این دولت با شعار بانیان وضع موجود بر عدم بکارگیری افراد شبه دار تکیه می‌زد.

اقدامات مدیرعامل مورد پذیرش وزیر اقتصاد، که یحتمل از سوی کمیسیون اقتصادی مجلس به وی نیز معرفی و تحمیل شده باشد، در همین موارد خلاصه نمیشود. خوش کیش پس از انتصاب به عنوان مدیرعامل شرکت بیمه اتکایی امین و در اسرع وقت، به خرید یک دستگاه خودروی «لاکچری» گران قیمت و نامتعارف با نام آریزو ۶ پرو مشکی و لاکچری برای شرکت اقدام کرده است. این خودرو که اکنون تقریبا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان در بازار قیمت دارد، در حالی برای شرکت خریداری شده که بر اساس قانون حمایت از تولید داخل، شرکت های دولتی و شبه دولتی حق ندارند کالاهای غیر ایرانی خریداری کنند و سقف خرید خودرو برای سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و شبه دولتی خودرو متعارف دناپلاس میباشد‌.

به همین علت اولین سوال را باید از وزیر انقلابی دولت انقلابی سیزدهم پرسید که چگونه شخصی را بدون شناخت کافی بر مسند ریاست یک شرکت تخصصی اتکایی منصوب میکند که وی نزدیک‌ به ۸ سال در یک سازمان غیر مرتبط میوه و سبزیجات مشغول به خدمت به اهالی شهر تهران بوده است. خوش کیش را میتوان یکی از نوادر صنعت بیمه دانست که با حمایت های خارج از صنعت، به سادگی توانست تاییدیه خود را از بیمه مرکزی دریافت کند.

بد نیست در پایان خوش‌کیش و مدیران تازه به دوران رسیده صنایع مختلف در کشور را به مطالعه بیانات مقام معظم رهبری در خصوص امکان خودرو برای مسئولین جلب نماییم. رهبرانقلاب فرموده اند: چه معنی دارد کسی که خودروی شخصی دارد از خودروی دولتی استفاده کند!! خوش‌کیش که خود خودروی شخصی دارد علاوه بر خرید یک دستگاه خودروی لاکچری، شاسی بلند شرکت بیمه اتکایی امین را نیز سوار است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار