از ظرفیت روابط عمومی در مسیر تحقق شعار سال استفاده خواهیم کرد

با بهره گیری از تمام ظرفیت روابط عمومی درصدد امیدآفرینی و تقویت تلاش جهادگران فولاد مبارکه در مسیر پشتیبانی از تولید هستیم.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه ، دومین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان به میزبانی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد. در این نشست حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولادمبارکه، مسعود گلشیرازی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، مهدی شایسته فرد، مدیر حوزه ریاست و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان، هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه و ۴۰ تن از مدیران صنعتی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان حضور داشتند.

نباتی نژاد در این نشست با تاکید بر اهمیت نقش روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در ترسیم تصویر واقعی از اهداف این شرکت گفت: در این مدت کوتاه سعی کردیم تا زیرساخت های لازم برای بازنمایی اقدامات شرکت فولاد مبارکه در عرصه جامعه تقویت شود و با فراخوانی از تمام ظرفیت های رسانه ای کشور در راستای تحقق شعار سال و نقش مهم جهادگران شرکت فولادمبارکه در پشتیبانی از تولید بهره بگیریم.

از ظرفیت روابط عمومی در مسیر تحقق شعار سال استفاده خواهیم کرد

وی در ادامه به معرفی برخی از این اقدامات مهم در مسیر پشتیبانی از تولید پرداخت و افزود: خبرنامه فولاد به صورت هفتگی، اقدامات شرکت فولاد مبارکه را در اختیار تمام ذینفعان این شرکت به صورت مکتوب و مجازی قرار می دهد. همچنین پایگاه خبری ایراسین با تجهیزات کامل، علاوه بر پوشش جدیدترین اخبار در حوزه های فولاد، اقتصاد و صنعت، معدن و صنایع معدنی، جامعه و مسئولیت اجتماعی و ورزش، این آمادگی را دارد که اقدامات سایر صنایع استان اصفهان و کشور را به جامعه مخابره کند.

نباتی نژاد با تاکید بر تعامل روابط عمومی شرکت فولادمبارکه با بیش از ۳۰۰ رسانه مکتوب و بر خط تصریح کرد: اقدامات شرکت فولاد مبارکه متناسب با سیاست های شبکه های صداو سیما در قالب مستند تهیه می شود و در تعامل سازنده با صداو سیما درصدد هستیم دستاوردهای این شرکت به نحو احسن در جامعه آگاهی رسانی شود.

وی با استقبال از ظرفیت رسانه ای نو و خلاق و تعامل با ذینفعان شرکت فولاد مبارکه گفت: ارائه تصویر امیدآفرینی صنایع به کشور و همچنین آگاهی بخشی جامعه از رکوردهای حاصله در این شرکت که نیاز مبرم جامعه امروز در مسیر امید است؛ از طریق اطلاع رسانی میسر خواهد بود و روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در این مسیر از تمام ظرفیت ها بهره می گیرد.

از ظرفیت روابط عمومی در مسیر تحقق شعار سال استفاده خواهیم کرد

وی افزود: حوزه مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه هم از زیرمجموعه فعالیت های روابط عمومی است و همچنین برنامه گزارشی «برخط» محصول روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه است که هر دوشنبه از شبکه اصفهان پخش می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به تولیدات رادیویی شامل فایلهای پادکست و رادیو داخلی شرکت فولاد مبارکه گفت: در طول هفته دو برنامه رادیویی هم در همکاری با شبکه رادیو اصفهان در راستای اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در شرکت فولاد مبارکه و با هدف امیدآفرینی اجراء می شود.

وی به نشریه سراسری «کارخانه» هم گریزی زد و توضیح داد: تمام اقدامات برشمرده بخش کوچکی از فعالیت های روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه است و همواره بر این باوریم که روابط عمومی، موتور متحرکه و بازوی اصلی هر سازمان قلمداد می شود.

از ظرفیت روابط عمومی در مسیر تحقق شعار سال استفاده خواهیم کرد

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با تشکر از مدیرانی که به جایگاه روابط عمومی بها می دهند، گفت: اهمیت حضور رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان در این نشست و همچنین سخنان ایشان در جلسه پیشین، در ارج نهادن به روابط عمومی را به فال نیک می گیریم و قدردان تلاش های مهندس عظیمیان در حمایت تمام قد از اهداف روابط عمومی این شرکت هستیم.

نباتی نژاد گفت: روابط عمومی بایستی در اختیار سازمان قرار بگیرد و اعلام می کنیم که درخصوص اقدامات مشترک آمادگی هرگونه همکاری با دیگر مجموعه ها را داریم. چراکه این دستاوردها متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و اطلاع رسانی در این مسیر به امیدآفرینی و اعتماد مردم منتج می شود.

وی در پایان باز هم بر تغییر نگاه به جایگاه روابط عمومی صحه گذاشت و گفت: امیدواریم با برگزاری جلسات خصوصی و مشترک نقطه نظرات همدیگر را بشنویم و با گفتگو و انتقال تجارب در مسیر تحقق شعار سال اقدامات مهمی انجام دهیم. چرا که این جلسات به صورت ماهیانه می تواند به هم افزایی بیشتر منجر شود.

هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، ضمن خیرمقدم به مدعوین در این نشست گفت: هم اکنون این نشست به صورت برخط (آنلاین) در حال پخش است و فرصتی فراهم شده تا مدیران روابط عمومی سراسر کشور شاهد این گردهمایی باشند.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار