استاندار پر حاشیه خوزستان رئیس سازمان ملی استادارد شد

در حکمی از سوی رئیس‌جمهور، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به عنوان رئیس سازمان ملی استاندارد ایران منصوب شد.

به گزارش رصد روز، روحانی رئیس‌جمهور در حکمی غلامرضا شریعتی را برای یک دوره چهار ساله به عنوان رئیس جدید سازمان ملی استاندارد ایران منصوب کرد. به این ترتیب شریعتی جایگزین نیره پیروزبخت شد. پیروزبخت که ۲ دوره ریاست سازمان استاندارد را بر عهده داشته، بازنشسته شده است.

متن حکم حسن روحانی برای انتصاب شریعتی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر غلامرضا شریعتی

در اجرای ماده (۳۶) قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد مصوب ۱۳۹۶.۷.۱۱ مجلس شورای اسلامی و تأیید شورای عالی استاندارد؛ نظر به تعهد و شایستگی جناب‌عالی، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان «رئیس سازمان ملی استاندارد ایران» منصوب می‌شوید.

توفیق شما را در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند متعال مسألت دارم.

پیروزبخت دی ۹۲ به مدت ۳ سال به عنوان رئیس سازمان ملی استاندارد منصوب شد و پس از آن نیز ماموریتش در این سازمان تمدید شد.

شریعتی، رئیس جدید سازمان ملی استاندارد  از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴ مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری خوزستان در دولت اصلاحات بود. در دوره نخست استانداری عبدالحسن مقتدایی در خوزستان، شریعتی برای دوره‌ای سرپرستی معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان را برعهده داشت. در طول دوران ۸ ساله فعالیت دولت‌های نهم و دهم، وی به عنوان مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه جندی‌شاپور فعالیت می‌کرد و در دولت یازدهم هم به سمت استاندار خوزستان منصوب شد.

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

 

 

 

 

 

فارس

مطالب مرتبط