استایل جذاب مهناز افشار

به گزارش رصد روز ، استایل جذاب مهناز افشار در دو عکسی آخری که از خود منتشر کرده مورد توجه قرار گرفت. در این تصاویر که این چهره به اشتراک گذاشته مشاهده می شود که وضعیت جسمی و فیزیکی او علیرغم اینکه برخی ها تصور می کردند به خاطر حواشی ها مم...

به گزارش رصد روز ، استایل جذاب مهناز افشار در دو عکسی آخری که از خود منتشر کرده مورد توجه قرار گرفت. در این تصاویر که این چهره به اشتراک گذاشته مشاهده می شود که وضعیت جسمی و فیزیکی او علیرغم اینکه برخی ها تصور می کردند به خاطر حواشی ها ممکن است به هم بریزد هیچ تغییری نکرده و ثابت باقی مانده. پیش تر نیز عکسی از او در کنار استخر منتشر شده بود که برخی کاربران خصوصاً در توئیتر به آن نقدهایی داشتند. جدیدترین عکسهای این بازیگر نشان می دهد که او به شدت مراقب وضعیت جسمی خود است و سعی می کند از ان به درستی مراقبت کند.

این سلبریتی از فعالیتهایش در فضای مجازی دست برنداشته و همچنان در اتفاقات اجتماعی به انتشار پست هایی در این زمینه می پردازد. مدتهاست که شاهد حضور او در سینما و تلویزیون نیستیم و تاریخ آمدنش به کشور نیز مشخص نیست. با روی کار آمدن دولت جدید باید دید که این امکان برای او فراهم خواهد شد تا بتواند فعالیت حرفه ای خود را در ایران دنبال کند یا خیر؟

حضور او در برنامه های استعدادیابی با حضور خواننده های لس آنجلسی تردیدهایی را برای برگشت او به وجود آورده اما وکیل او می گوید هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد او قطعا به ایران بازخواهد گشت.

 

استایل جذاب مهناز افشار

استایل جذاب مهناز افشار

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار