استایل جوان پسند مریم کاویانی در عید نوروز+ عکس

مریم کاویانی با انتشار یک عکس سال نو را به مردم تبریک گفت. تیپ خاص و جوان‌پسند او در این عکس مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش رصد روز، مریم کاویانی با انتشار یک عکس سال نو را به مردم تبریک گفت. تیپ خاص و جوان‌پسند او در این عکس مورد توجه قرار گرفت.

مریم کاویانی (زاده ۱ تیر ۱۳۴۹ در اهواز؛ اصالتاً مازندرانی)، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشته پرستاری است و فعالیت هنری خود را در مقام بازیگر از سال ۱۳۸۱ با فیلم رؤیای جوانی آغاز کرد.

پدر و مادر او مازندرانی و اهل بابل هستند. پدرش کارگر کارخانهٔ نیشکر و کاغذ پارس بوده و مادرش خانه‌دار است. کاویانی تحصیلات خود را در رشتهٔ پرستاری گذرانده و فعالیت هنری خود را در مقام بازیگر با فیلم رؤیای جوانی (۱۳۸۱) آغاز کرده است. او پیش از ورود به عرصهٔ بازیگری، علاقه و شناخت چندانی به سینما نداشته و به گفتهٔ خودش از میان بازیگران فقط هدیه تهرانی، محمدرضا فروتن و افسانه بایگان را می‌شناخته است. سال ۱۳۸۱ نادر مقدس کاویانی را در محل کارش، بیمارستان مهراد، می‌بیند و او را برای بازدید از پشت صحنهٔ فیلم رؤیای جوانی که در دست ساخت داشته دعوت می‌کند. کاویانی از سر کنجکاوی در پشت صحنهٔ این فیلم حاضر می‌شود. مقدس که معتقد بود کاویانی چهرهٔ خوبی برای بازیگری دارد، او را با مانتویی سفید روانهٔ جلوی دوربین می‌کند تا به عنوان نخستین تجربه، نقش کوتاه یک خانم دکتر را بازی کند

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار