استایل خیابانی یانگوم سوژه عکاسان شد+ عکس

عکسی از استایل جدید لی یونگ ئه، بازیگر نقش یانگوم در خیابان پربازدید شده است.

به گزارش رصد روز،  عکسی از استایل جدید لی یونگ ئه، بازیگر نقش یانگوم در خیابان پربازدید شده است.

 

لی یونگ ئه (زاده ۳۱ ژانویهٔ ۱۹۷۱) بازیگر و مدل اهل کره جنوبی است. او با بازی در نقش یانگوم در سریال درام تاریخی جواهری در قصر در سراسر دنیا – به ویژه کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا و خاورمیانه و به‌ویژه ایران – محبوبیت و شهرت بسیاری کسب کرد. لی یونگ آئه در سال ۲۰۰۹ با تاجر جونگ هو یانگ در هاوایی ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۱ صاحب دوقلو های پسر و دختر شد.

 

لی حرفه کاری خود را در ابتدا به عنوان یک مدل تلویزیونی در سال ۱۹۹۱ انجام داد. پس از حضور در تبلیغات تلویزیونی، او در سال ۱۹۹۳ حرفه بازیگری خود را در مجموعه تلویزیونی حال شوهرت چطوره؟ آغاز کرد که در همان سال برنده بهترین بازیگر زن جدید در جوایز درامای اس‌بی‌اس شد.

در سال ۲۰۰۰، او در فیلم معمایی هیجان انگیز منطقه امنیتی مشترک بازی کرد که در آن زمان به پرفروش‌ترین فیلم کره‌ای تبدیل شد. او حرفه بازیگریش را با ملودرام آخرین هدیه دنبال کرد، جایی که او برای اجرای خود به عنوان یک زن جوان که با واقعیت‌های یک مرگ زودهنگام روبرو بود مورد تحسین قرار گرفت. لی با کارگردان هور جین هو شروع به همکاری دوباره کرد تا در فیلم بعدی او، یک روز خوب بهاری بازی کند که به خاطر بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر زن را در جوایز منتقدان فیلم بوسان دریافت کرد. او همچنین در مجموعه تلویزیونی آتش‌بازی بازی کرد که لی را به مخاطبان تایوان معرفی کرد.

لی پس از بازی در درام تاریخی جواهری در قصر در کره جنوبی به شهرت رسید. این مجموعه تلویزیونی اولین بار از ۱۵ سپتامبر ۲۰۰۳ تا ۲۳ مارس ۲۰۰۴ از شبکه ام‌بی‌سی پخش شد، جایی که برترین برنامه با میانگین امتیاز بیننده ۴۶٫۳ درصد و اوج ۵۷٫۸ درصد بود که آن را به دهمین درام کره ای با رتبه برتر تمام دوران تبدیل کرد. لی برنده جایزه بزرگ و همچنین جایزه عالی‌ترین جوایز درامای ام‌بی‌سی شد. سپس این نمایش در ۹۱ کشور در خارج پخش شد و در آسیا به‌طور استثنایی بسیار محبوب شد.

شهرت یانگوم، لی را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های هالیو به شهرت فراآسیایی رساند.او برای بازدید از چین، هنگ کنگ، تایوان، سنگاپور و ژاپن دعوت شد.

در سال ۲۰۰۶، برای اولین بار در ۱۲ سال، ان‌اچ‌کی به دلیل محبوبیت بیش از اندازه لی مجبور شد از بزرگ‌ترین سالن ان‌اچ‌کی برای میزبانی برنامه خود استفاده کند. همچنین تمبرهایی با تصویر لی در ژاپن منتشر شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار