استوری جگر سوزآقای مجری برای همسر مرحومش+ عکس

به گزارش رصد روز، حامد سلطانی مجری سرشناسی که برنامه های زیادی از جمله اعجوبه ها و حسینیه معلی و میدون را اجرا کرده است او در سالهای اخیر بسیار فعال بوده و به دلیل کنار گذاشته شدن مجری ها سرشناس تلویزیون حالا او فضای بهتری برای دیده شدن د...

به گزارش رصد روز، حامد سلطانی مجری سرشناسی که برنامه های زیادی از جمله اعجوبه ها و حسینیه معلی و میدون را اجرا کرده است او در سالهای اخیر بسیار فعال بوده و به دلیل کنار گذاشته شدن مجری ها سرشناس تلویزیون حالا او فضای بهتری برای دیده شدن دارد. مهمترین تجربه مجریگری او برنامه میدون بوده است برنامه ای مسابقه ای که کارآفرینان و صاحبان کسب و کار در آن به معرفی کسب خود میپردازند. این مجری همسر و فرزند پسر ۲ ساله اش را در سال ۱۴۰۱ در یک تصادف از دست داد.

مجری اعجوبه ها هنوز هم بعد از مدت ها به یاد همسر مرحومش استوری می گذارد. عشق او به خانواده اش زبانزد بود و اتفاق تلخی که در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برای او افتاد به این راحتی نمی تواند از خاطرش محو شود. به هر حال سفری که می توانست برای شادی خانواده باشد تبدیل به یک عزای همیشگی شد. حامد بارها از همسر مرحومش به نیکی یاد کرده است. و تصادفی که مقصرش خود او بود باعث مرگ همسر و یکی از فرزندانش شد.

حامد سلطانی مجری معروف برنامه اعجوبه ها استوری تازه و عاشقانه ای در صفحه مجازی اش منتشر کرده است.

اقای مجری نوشت :

بی همگان به سر شود، بی تو به سر نمی شود داغ تو دارد این دلم،جای دگر نمی شود…

حامد سلطانی

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار