استیضاح سجادی وزیر ورزش ترند شد

به گزارش اختصاصی رصد روز ، حاشیه های به وجود آمده در باشگاه پرسپولیس و استعفای یحیی گل محمدی از سرمربی گری این تیم باعث شد تا امروز هواداران این باشگاه روبروی ساختمان مجلس تحصن کنند. بسته شدن پنچره نقل و انتقالات این تیم و مشکلات مدیریتی ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، حاشیه های به وجود آمده در باشگاه پرسپولیس و استعفای یحیی گل محمدی از سرمربی گری این تیم باعث شد تا امروز هواداران این باشگاه روبروی ساختمان مجلس تحصن کنند. بسته شدن پنچره نقل و انتقالات این تیم و مشکلات مدیریتی و حرف و حدیث هایی که بین سرمربی سرخ پوشان و سجادی رد و بدل شد سبب گردید تا شاهد اتفاقاتی باشیم که نتیجه آن علاوه بر اینکه امروز در خیابان منتهی به مجلس خود را نشان داد در فضای مجازی هم اثر گذار بود و استیضاح سجادی وزیر ورزش ترند شد.

پیش تر وزیر ورزش گفته بود که نتایج فنی را نباید به موضعات مدیریتی ربط داد. او همچنین در رابطه با اظهارات یحیی گل محمدی گفته بود من کوچک همه شما، به عنوان وزیر ورزش و جوانان همه ایران هستم نه وزیر ورزش استقلال و پرسپولیس؛ ولی وظیفه ما این است که از این دو تیم حمایت کنیم. چون پرطرفدار هستند و همه چشم امید به موفقیت اینها بسته‌اند. ما هر دو تیم را به همراه ورزش کشور به یک چشم می بینیم. اما اوج کنایه وزیر ورزش به اظهارات گل محمدی به این اظهارات بر می گردد که گفته بود: وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد: من خودم ورزشی هستم. قواره‌‌های بازی را هم بلد هستم. بارها هم عرض کردم هواداران پرسپولیس و استقلال به وزارت خودشان اعتماد کنند. باز هم می گویم به وزارت ورزش و جوانان اعتماد کنند.

این مسائل باعث شد تا در دو روز گذشته استیضاح سجاد وزیر ورزش ترند شود و در ۱۸ هزار و ۲۲۴ توئیت این موضوع به چشم می خورد.

استیضاح سجادی وزیر ورزش 1

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار