اصلاح بیت‌کوین تا کجا ادامه دارد؟

اگرچه امروز بیت‌کوین کانال ۵۰ هزار دلار را پس گرفت اما کارشناسان عقیده دارند اصلاح هنوز ادامه دارد و تا زمانی که بیت‌کوین به بالای ۵۷ هزار دلار نرسد و تثبیت نشود، اوضاع نگران‌کننده است.

به گزارش رصد روز، زمانی می‌توان از بازگشت روند صعودی بیت‌کوین اطمینان حاصل کرد که این ارز از محدوده ۵۷ هزار دلار عبور کند و بالای این محدوده تثبیت شود. اما به نظر نمی‌رسد بیت‌کوین فعلا روند رو به رشدی داشته باشد.

حسین شیبانی، کارشناس بازارهای مالی در رابطه با صعود بیت‌کوین به محدوده به کانال ۵۰ هزار دلار گفت: قبل از هر چیزی باید بگویم کندل روند صعودی امروز هنوز بسته نشده است و به نظر می‌رسد بعد از رسیدن بیت‌کوین به ۵۲ هزار دلار زور بازار کمتر شده است. متاسفانه در شرایط فعلی خوش‌بینی زیادی در بازار نداریم.

این کارشناس در ادامه گفت: در حال حاضر یک الگوی تراکمی بوجود آمده است. قیمت دارد تراکم می‌سازد و به نظرم اصلاح هنوز ادامه دارد. از طرفی دامیننس بیت‌کوین نشان از ادامه اصلاح دارد.

این کارشناس در رابطه با اصلاح بازار گفت: اگر قیمت از ۵۷ هزار دلار عبور کند یعنی سقف جدید از قبلی بالاتر بسته شده است اما من بعید می‌دانم بیت‌کوین پتانسیل رسیدن به ۵۷ هزار دلار را داشته باشد و احتمالا بعد از رشد تا حوالی ۵۵ هزار دلار دوباره روند نزولی شروع می‌شود و احتمالا اصلاح تا ۴۲ هزار دلار ادامه خواهد داشت.

شیبانی در رابطه با احتمال ریزش بیت‌کوین از ۴۲ هزار دلار گفت: اینکه بیت‌کوین زیر ۴۲ هزار دلار ریزش کند خیلی سخت است چون ریزش بیت‌کوین از این محدوده باعث جذابیت بیشتر می‌شود و دوباره فرصتی برای خرید است. اما اگر در همین منطقه وزارت خزانه‌داری آمریکا دوباره بخواهد اقدامی علیه بازار کریپتوکارنسی انجام دهد کار دشوار می‌شود.

این کارشناس در رابطه با آلت‌کوین‌ها گفت: آلت‌کوین‌ها کم کم دارند مسیر خود را از بیت‌کوین جدا می‌کنند. ارزهایی که مارکت‌کپ بالایی دارند و فرایند رشدی منطقی را طی می‌کنند پتانسیل رشد دارند و احتمالا در آینده مسیر خود را جدا می‌کنند.

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

 

تجارت نیوز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار