قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:

اطلس، سهند، آریا و شاهین پلاس به زودی وارد بازار می‌شوند

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جمع نمایندگی‌های استان آذربایجان شرقی گفت: خودروهای اطلس، سهند، آریا و شاهین پلاس به زودی وارد بازار خواهند شد و سبد محصولات سایپا متنوع‌تر می‌شود.

به گزارش رصد روز،سایپانیوز، محمود سهیل‌نژاد در نشستی که با حضور مدیرعامل و معاونین سایپایدک و مدیران نمایندگی‌های سایپا در استان آذربایجان شرقی برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: به منظور توسعه سبد محصولات و همچنین رونق کسب و کار شبکه نمایندگی‌ها، در خودروهای جدید گروه سایپا، از ظرفیت شبکه نمایندگی‌ها برای معرفی محصول استفاده خواهیم کرد.

او با اشاره به رشد رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش سایپا، گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب، باید با ارائه خدمات با کیفیت، انتظارات به حق مشتریان را برآورده کنیم.

در بخش دیگری از این نشست، مجتبی معظمی مدیرعامل سایپایدک گفت: شبکه نمایندگی‌ها، نقش مؤثری در افزایش رضایتمندی مشتریان دارند و به عنوان همکار و شریک تجاری، انتظار داریم که با ارائه خدمات با کیفیت بالا، رضایت مشتری را تا حد امکان کسب کنند.

معظمی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های منسجمی که در سال‌های اخیر در سایپایدک انجام شده، توانستیم رکورد فروش قطعات یدکی را کسب کنیم و در حوزه رضایتمندی مشتریان پارس خودرو نیز به رتبه یک برسیم. کسب این موفقیت‌ها بدون همراهی و همکاری شبکه نمایندگی‌ها به دست نمی‌آمد و اکنون نیز در تلاش هستیم تا رکورد فروش قطعات را بار دیگر تا پایان آبان ماه محقق کنیم.

‌مدیرعامل سایپایدک در ادامه با اشاره به نقش موثر رونق کسب و کار در اقتصاد شبکه، افزود: در برنامه‌ریزی‌هایی که برای شبکه در سطح گروه خودروسازی سایپا و همچنین سایپایدک انجام شده، توجه ویژه‌ای به اقتصاد شبکه داشته‌ایم که نتایج آن در آینده نزدیک نمایان خواهد شد.

او یادآور شد: با رویکرد تامین به موقع قطعات، میانگین ماهیانه فراوانی شاسی‌های متوقف در اثر کمبود قطعه به پایین‌ترین میزان خود رسیده است که امیدواریم با ادامه این روند، رضایت حداکثری مشتریان تامین شود.

در پایان این نشست، با اهدای لوح، از نمایندگی‌های ارومچیان در تبریز و عونی در میانه به دلیل کسب رتبه یک در مدل ارزیابی جامع شبکه نمایندگی‌های سایپایدک در حوزه خدمات پس از فروش قدردانی شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار