اظهارات خاندوزی درباره مصوبه جنجالی مولدسازی دارایی‌های دولت

به گزارش رصد روز، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد پس از جلسه هیات دولت گفت: در کشور ده ها هزار پروژه نیمه تمام در کشور داریم تمام این پروژه ها می تواند با تزریق دارایی ها زنده شود. او گفت: در این مسیر سه قوه فعال هستند و به خاطرفضاسازی ها جریان...

به گزارش رصد روز، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد پس از جلسه هیات دولت گفت: در کشور ده ها هزار پروژه نیمه تمام در کشور داریم تمام این پروژه ها می تواند با تزریق دارایی ها زنده شود.

او گفت: در این مسیر سه قوه فعال هستند و به خاطرفضاسازی ها جریان سازی هایی که برخی ها در شبکه های مجازی ایجاد کردند اساسا در این مسیر تحولی رو به پیشرفت و برای آینده سرمایه گذاری و پروژه های عمرانی استان ها هیچ عقب نشینی صورت نخواهد گرفت.

خاندوزی درباره مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت گفت: اگر ایرادات فنی تخصصی وجود داشته باشد خود شورای عالی هماهنگی سران سه قوه آنها در مصوبه جدید خود در قالب اصلاحیه لحاظ خواهد کرد و شفاف ترین حال ممکن اطلاع رسانی خواهد شد.

او افزود: چون سالها بود که دستگاه ها و مدیران دولتی مقاومت می کردند در مقابل اینکه زمین ها و ساختمان های متروکه خود را از دست بدهند.

مطالب مرتبط