اعلام قیمت خرید واکسن کرونا

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تهران، گفت: قیمت تمام شده واکسن کرونا توسط بخش خصوصی حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است.

به گزارش رصد روز، ناصر ریاحی با اشاره به اقدامات انجام شده برای واردات واکسن کرونا توسط بخش خصوصی گفت: کارگر و نیروی کار سرمایه کارآفرین است و در صورت ابتلای یک کارگر به کرونا هزینه زیادی به واحد‌های تولیدی تحمیل می‌شود.

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تهران با اشاره به اقداماتی برای واردات واکسن کرونا توسط بخش خصوصی بیان داشت: هزینه تمام شده واردات واکسن کرونا توسط بخش خصوصی حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است.

در جلسه امروز هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی از انعقاد قرارداد بخش خصوصی برای واردات ۶ میلیون دوز واکسن کرونا خبرداد.

وی اظهار داشت: با انجام مراحل اداری، فاز به فاز واکسن‌های خریداری شده به کشور وارد می‌شود و هدف از واردات این واکسن‌ها برای تزریق به کارگران بخش‌های تولیدی است.

وی گفت: واردات این واکسن‌های توسط بخش خصوصی با ارز آزاد انجام می‌شود، لذا انتظار داریم که صاحبان مشاغل و کارخانه‌ها هزینه تزریق واکسن به کارگران را بر عهده بگیرند.

رئیس اتاق بازرگانی تهران اظهار داشت: شرکت‌های وارد کننده نیز هیچ منفعت اقتصادی از واردات این واکسن‌ها نخواهند داشت و این واکسن‌ها با قیمت تمام شده عرضه می‌شود.

خوانساری اظهار داشت: این واکسن‌ها با مجوز وزارت بهداشت وارد می‌شود و امیدواریم با نظارت ستاد ملی کرونا به طور کامل توزیع شود.

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

 

 

 

 

 

فارس

مطالب مرتبط

آخرین اخبار