افزایش تولید و عرضه محصولات سایپا ادامه دارد/ برای نخستین‌بار دو محصول که جزو قرعه‌کشی بوده به دلیل تناسب تقاضا با عرضه، بدون انجام قرعه‌کشی به مشتریان واگذار خواهد شد

قائم مقام مدیرعامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: قیمت بخش عمده ای از محصولات گروه خودروسازی سایپا با حاشیه بازار تفاوت کمی دارد و این تفاوت کم به دلیل افزایش و استمرار عرضه محصولات بوده است.

 بع گزارش رصد روز ، مجید باقری گفت: در سایپا علی رغم وجود مشکلات جدی از جمله تحریم‌های بین المللی و شیوع کرونا، با همت همه همکاران گروه، مولفه‌های جهش تولید محقق شده و روند ارائه محصولات مبین این موضوع است.

وی افزود: ایفای تعهدات معوق روند بسیار خوبی دارد و اکنون برای نخستین بار ۲ مورد از محصولاتی که جزو قرعه‌کشی بوده به دلیل تناسب تقاضا با عرضه، بدون انجام قرعه کشی به مشتریان واگذار خواهند شد.

قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا تشریح کرد: با توجه به اینکه متقاضی برای دو محصول سایپا ۱۵۱ و نیسان تک سوز آپشنال کمتر از سهمیه در نظر گرفته شده بوده، لذا تمام ثبت نام کنندگان این دو محصول بدون قرعه کشی می‌توانند تکمیل وجه نمایند.

وی افزود: در قرعه کشی های قبلی برخی از منتخبان به دلایل مختلف از خرید خودرو انصراف می‌دادند و بر همین اساس مجوزی از کمیته خودرو اخذ کردیم تا بتوانیم رزرو منتخبان را به میزان ۲۰۰ درصد افزایش دهیم که این اقدام با هدف عدالت در توزیع و تلاش برای عرضه خودرو به مصرف کننده واقعی بوده است.

باقری ابراز امیدواری کرد: با استمرار روند مناسب تولید و تحقق جهش تولید، حذف واسطه‌گری و همچنین افزایش عرضه  محصولات در آینده به سمتی برویم که افراد بتوانند مشابه این دو خودرو، بدون انجام قرعه کشی هر محصولی را که بخواهند خریداری کنند.

سایپانیوز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار