افزایش قیمت مسکن مهر پردیس صحت ندارد/ روند کاهش قیمت در پردیس آغاز شده است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: مطلبی که به نقل از بنده بابت زمزه افزایش قیمت مسکن به دلیل آغاز عملیات اجرایی متروی پردیس منتشر شده را به شدت تکذیب می‌کنم و بحث ما اصلا مسئله قیمت نبود.

به گزارش رصد روز، مهدی هدایت، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در واکنش به طرح خبری مبنی بر سیگنال دهی برای افزایش قیمت مسکن مهر پردیس گفت: مطلبی که به نقل از بنده بابت زمزه افزایش قیمت مسکن به دلیل آغاز عملیات اجرایی متروی پردیس منتشر شده را به شدت تکذیب می‌کنم و بحث ما اصلا مسئله قیمت نبود، بلکه منظور از بیان این جملات نقش متروی پردیس در رونق و توسعه شهر جدید پردیس است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید با اشاره به اینکه مدیریت قیمت در مسکن مهر پردیس وظیفه ما است، تاکید کرد: هدف ما این است که قیمت مسکن آنقدر پایین بیاید تا امکان صاحب‌خانه شدن در پردیس برای همه مهیا شود، در همین راستا از زمانی که رشد قیمت‌ها در بازار مسکن کشور متوقف شده، در شهر جدید پردیس نیز روند کاهش قیمت مسکن آغاز شد و ما در تلاش هستیم قیمت واحدهای مسکونی این شهر جدید بازهم پایین بیاید.

*افزایش قیمت مسکن صحت ندارد

وی در پاسخ به خبر  افزایش قیمت ۶۰  میلیون تومانی مسکن مهر پردیس به دلیل اظهارات ۱۷ بهمن مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: این مطلب به هیچ وجه صحیح نیست و قیمت مسکن مهر با حرف یک مسئول بالا و پایین نمی‌شود و اگر این چنین بود، من می‌گفتم واحدهای مسکن مهر پردیس ۱۰۰ میلیون تومان است.

هدایت با اشاره به اینکه کاهش قیمت مسکن مهر پردیس به نفع مجموعه شرکت عمران شهر جدید پردیس است، گفت: ما در حال ساخت چندین هزار واحد مسکونی در پردیس هستیم و زمانی که قیمت‌ها کاهش یابد، هزینه تمام شده ما کاهش یافته و واحدها سریع‌تر ساخته خواهد شد. از سوی دیگر افزایش قیمت‌ها تنها به سختی کار ما می‌افزاید.

*شهرداری برای ارائه خدمات مضاعف به مردم تشکیل شد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید در پاسخ به این سوال که فعالیت شرکت عمران شهر جدید پس از آغاز فعالیت فرمانداری و شهرداری پردیس، دیگر وجاهتی ندارد، گفت: ما فازهای شهر جدید پردیس را تنها در حوزه خدمات تحویل شهرداری می‌دهیم اما در بحث عملیاتی اجرایی اصلا شهرداری توان پاسخ به تعهدات شرکت عمران شهر جدید را ندارد، بنابراین ما در این بخش به فعالیت خود ادامه می‌دهیم.

هدایت ادامه داد: هدف ما از احداث شهرداری، ارائه خدمات مضاعف به مردم است و این به معنای تحویل شهر پردیس به شهرداری نیست، زیرا ما همچنان تکالیفی داریم که باید آن‌ها را انجام بدهیم.

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

 

 

 

 

 

 

فارس

مطالب مرتبط