افزایش ۴ هزار میلیارد تومانی درآمدهای بانک صادرات در یک ماه / رشد ۴۶ درصدی درآمدهای بانک صادرات در ده ماهه ۱۴۰۱

درآمدهای بانک صادرات در شرایطی در دی ماه سال جاری به بیش از ۴۰ هزار و ۱۵۱ میلیارد تومان می رسد که بررسی ها نشان می دهد بانک صادرات تنها در دی ماه موفق شد حدود ۴ هزار میلیارد تومان درآمدهای خود را افزایش دهد و مجموع درآمدهای این بانک نسبت ...

درآمدهای بانک صادرات در شرایطی در دی ماه سال جاری به بیش از ۴۰ هزار و ۱۵۱ میلیارد تومان می رسد که بررسی ها نشان می دهد بانک صادرات تنها در دی ماه موفق شد حدود ۴ هزار میلیارد تومان درآمدهای خود را افزایش دهد و مجموع درآمدهای این بانک نسبت به ده ماهه سال گذشته رشد ۴۶ درصدی را محقق کرده است.

به گزارش اختصاصی رصد روز، بانک صادرات که این روزها با محصول منحصر به فرد چکنو در شبکه بانکی خودنمایی می کند و از این حیث فعلاً رقیبی برای خود نمی بیند در پایان ده ماهه سال جاری موفق به شناسایی بیش از ۴۰ هزار و ۱۵۱ میلیارد تومان درآمد شد.

این اتفاق در شرایطی برای بانک صادرات می افتد که همچون ماههای گذشته بیشترین میزان درآمدهای این بانک در تسهیلات اعطایی مشاهده می شود و پس از آن درآمدهای کارمزد، سرمایه گذاری و اوراق بدهی قرار دارد.

بانک صادرات که تا آذرماه ۱۴۰۱ میزان درآمد تسهیلات اعطایی خود را ۲۹۳ هزار و ۶۵۱ میلیارد ریال می دید در پایان دی ماه این رقم را به ۳۲۷ هزار ۵۱۹ میلیارد ریال رساند تا با این حساب میزان درآمد تسهیلات اعطایی آن در این ماه بیش از ۳۳ هزار و ۸۶۸ میلیارد ریال افزایش پیدا کند.

میزان درآمدهای سرمایه گذاری و اوراق بدهی بانک صادرات بدون تغییر در دی ماه نسبت به ماه گذشته به ترتیب ۲۳ هزار و ۹۰۶ و ۵ هزار و ۱۴۹ میلیارد ریال نشان میدهد.

درامد کارمزد بانک صادرات در پایان ده ماهه ۱۴۰۱ به ۴۴ هزار و ۹۳۵ میلیارد ریال رسید و این میزان در دی ماه با رشد ۴ هزار و ۷۸۸ میلیارد ریالی همراه بود.

به این ترتیب با درنظر گرفتن میزان افزایش درآمدهای تسهیلات اعطایی و کارمزد درآمدهای بانک صادرات در اولین ماه زمستان ۱۴۰۱ حدود ۴ هزار میلیارد تومان افزایش را ثبت کرده و مجموع درآمدهای ده ماهه این بانک در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۶ درصد افزایش را محقق کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار