افشای سند جذب در سایه توسط دانشگاه آزاد اسلامی !!! ابهام روی ابهام

افشای سند دیگر از دانشگاه آزاد اسلامی نشان می دهد که در دی ماه سال 97 تلاشهایی در جهت جذب در سایه در این دانشگاه صورت گرفته است که نیازمند شفاف سازی است. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، دی ماه ۱۳۹۸ بود که بحث تشکیل دولت در سایه با طرحی که توسط سعید جلیلی مطرح شد روی زبانها افتاد. همزمان با این موضوع برخی از تشکلهای سیاسی به بیان مواضع موافق و مخالف در این زمینه پرداختند اما در نهایت رهبر انقلاب به شدت با آن مخالفت کردند و غلامعلی حعفرزاده مخالفت رهبر انقلاب را در آن زمان در گفتگو با اعتماد آنلاین اینطور تشریح کرد؛ ” حضرت آقا به‌ شدت با تشکیل دولت در سایه برخورد کردند. مرجع دیگری نزد مقام معظم رهبری دولت در سایه را مطرح کرد تا آن دولت کارها را به دست بگیرد، اما حضرت آقا به‌ شدت با تشکیل دولت در سایه برخورد کردند. رهبر انقلاب خطاب به مطرح‌کنندگان تشکیل دولت در سایه فرمودند دولت را باید کمک و حمایت کرد. رهبری از تمام دولت‌ها حمایت کردند و می‌کنند .” افشای سند دیگر از دانشگاه آزاد اسلامی نشان می دهد که در دی ماه سال ۹۷ تلاشهایی در جهت جذب در سایه در این دانشگاه صورت گرفته است که نیازمند شفاف سازی است.

دانشگاه آزاد که در چند وقت گذشته گزارشات متعددی درباره مسائل مختلف آن مطرح شده در جدیدترین سندی که به دست این پایگاه خبری رسیده تلاشها جهت جذب در سایه بصورت سیستمی و مستندسازی را نشان می دهد. اما سؤالی که مطرح می شود این است که در جذب در سایه چه سیاستی نهفته است که این موضوع براساس روال معمول نباید صورت می گرفت؟ انجام چنین تحرکاتی بزرگترین فضای آموزشی خاورمیانه چه معنا و مفهومی برای دانشجویان و اساتیدی دارد که در این فضا مشغول تحصیل و تدریس هستند.

دانشگاه آزاد اسلامی پیشتر نیز درباره برداشتهای مکرر از صندوقهای دانشگاه مورد اشاره قرار گرفته بود اما گویا پاسخ دادن نزد مدیران دانشگاه آزاد مرسوم نیست تا ببینیم توجیهات آنان در خصوص مسائل مطرح شده چیست و چه توضیحی درباره موضوعاتی دارند که کیان دانشگاه و فضای آموزشی کشور را به مخاطره می اندازد. حساسیت ها در مورد دانشگاه آزاد آنقدر زیاد شد که حسین دهقان نیز در نامه ای به دکتر ولایتی به آن واکنش نشان داد و ادامه این وضعیت را بسیار خطرناک ارزیابی کرد.

 

افشای سند جذب در سایه

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

مطالب مرتبط

آخرین اخبار