اقدام مثبت بانک مرکزی برای تامین تقاضا‌ها در بازار

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: فروش اوراق ارزی از سوی بانک مرکزی برای پاسخگویی به نیاز‌ها اقدامی موثر و مناسب در این عرصه است. به گزارش رصد روز،علیرضا سلیمی؛ عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی  با اشاره به فروش اوراق ارزی از سوی بانک مرکزی اظهار ...

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: فروش اوراق ارزی از سوی بانک مرکزی برای پاسخگویی به نیاز‌ها اقدامی موثر و مناسب در این عرصه است.

به گزارش رصد روز،علیرضا سلیمی؛ عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی  با اشاره به فروش اوراق ارزی از سوی بانک مرکزی اظهار کرد: این اقدام موثر، همه نیاز‌های مردم را پاسخ می‌دهد و همچنین شاهد شفافیت هر چه بیشتر در این حوزه خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: فروش اوراق ارزی و به طور کل تامین تقاضای ارزی مردم از طریق بازار رسمی جلوی دلال بازی‌ها و ایجاد مافیا در این بازار را می‌گیرد و ما دیگر شاهد به راه افتادن بازار‌های سیاه و غیررسمی و فرعی در این حوزه نخواهیم بود.

 

بانک مرکزی اخیراً برای پاسخ به نیاز مردم اقدام به فروش اوراق گواهی ارزی کرده که سررسید این اوراق ۳ ماه آینده است و مردم می‌توانند پس از این سه ماه اوراق خود را یا در بازار توافقی به فروش برسانند و یا اوراق را تحویل داده و اسکناس مورد نظر خود را تحویل بگیرند.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار